וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: רוסיה מחוץ לאליפות העולם

18.5.2006 / 20:18

הכישלון הרוסי חזר כמעט בתעתיק מושלם מהאולימפיאדה: סיבוב ראשון מצוין, הפסד בשני, הפעם 4:3 לצ'כיה. פינלנד הצטרפה עם 0:4 על בלארוס

צ'כיה - רוסיה 3:4

הרוסים שוב מאכזבים. אחרי סיבוב ראשון מושלם, הגיעה הנבחרת הבטוחה של אלכסנדר אובצ'קין וחבריו לרבע הגמר, ונוצחה משער של זבינק אירגל, שמונה דקות בתוך ההארכה. "איזה משחק זה היה!", סיכם הצ'כי פטריק סטפאן, "זה דבר נפלא להיות חלק ממנו".

הצ'כים נהנו ממשחק טוב של מילאן הניליצ'קה, ששיחק למרות כאבים בגבו. הניליצ'קה רשם 31 עצירות ב-34 נסיונות הבקעה, כשמנגד מונע מקסים סוקולוב 32 מצבים ב-36 שנקרו לכיוונו. הצ'כים הבקיעו את שלושת שעריהם בזמן הרגיל של המשחק בפאוור פליי.

אלכסנדר אובצ'קין העלה את הרוסים ל-0:1 אחרי 2:30 דקות, אבל בשליש השני השווה תומאס קאברלי. ארבע דקות מפתיחת השליש השלישי, הבקיע יארוסלאב חלינקה והעלה את הצ'כים ל-1:2 אבל כעבור 70 שניות איזן סרגיי מוזיאקין. סטפן פטריק החזיר את היתרון לצ'כיה 13 דקות לסיום, כמובן בפאוור פליי, אבל מעט יותר מדקה לסיום שלח אלכסנדר מיכנוב את המשחק להארכה, שהוכרעה בשער של אירגל.


פינלנד - בלארוס 0:3

הצ'כים יפגשו את פיינאליסטית האולימפיאדה, פינלנד, ברבע הגמר, לאחר שזו הדיחה את בלארוס. בצל פציעתו של אנטרו ניטימאקי, נכנס לשער פרדריק נורנה, שעצר 20 דסקיות בשאט אאוט. יריבו אנדריי מזין הזיע יותר, רשם 38 עצירות מ-41 נסיונות, והשלושה להם נכנע עשו את ההבדל.

ריקו האהל העלה את הפינים ל-0:1 בדקה ה-10, אבל המשחק הוכרע רק בשליש השלישי, עם שערים של וויל פלטונן ואולי יוקינן. זוהי הפעם הראשונה מ-2002 שפינלנד מגיעה לשלב הזה באליפות.

הפינים לא חוששים מהצ'כים, אבל יודעים שזה לא יהיה קל. "היה לנו קשה היום מול קבוצה הגנתית טובה", אמר יוקינן, "ועכשיו מחכה לנו יריבה עוד יותר טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully