וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: בולטימור שברה את הרצף של בוסטון

18.5.2006 / 15:06

לראשונה אחרי 13 משחקים, האוריולס ניצחו את הרד סוקס - 3:4. ניצחון זהה ליאנקיז על טקסס, אטלנטה שוב עשתה קאמבק מול פלורידה

בולטימור - בוסטון 3:4

13 הוא מספר מזל רע? תלוי את מי שואלים. אריק בדארד הגיש שבעה אינינגים חזקים, והאוריולס גדעו רצף של 13 הפסדים לרד סוקס, כדי לנצח, סוף סוף. אחרי שהגרביים הובילו 0:1, רשמו הציפורים שתי ריצות באינינג הרביעי ושתיים בחמישי על טים וייקפילד. את אלה של הרביעי רשם קווין מילאר, עד לחורף האחרון שחקן הסוקס, שהעלה ליתרון 1:2. "זה לא עוד ניצחון, זה ניצחון מיוחד כי הוא נגד הרד סוקס", סיכם מילאר. דייויד אורטיז חבט להומר לבוסטון, אבל רק צימק באינינג התשיעי ל-3:4 מידי כריס ריי, שרשם בכל זאת את השמירה.


קליבלנד - קנזס סיטי 0:5

הפעם הכל עבד כמו שצריך אצל השבט. ג'ייק ווסטברוק הגיש את כל תשעת האינינגים, כשהוא מסתייע בגראנד סלאם של המפלצת הכי שקטה בליגה - טראוויס הפנר, עם ההומר ה-13 שלו, על ג'רמי אפלדט המפסיד. הרויאלס הם 19:2 בחוץ, וזה מאזן לא מחמיא. למעשה - זה שווה לפתיחה הכי גרועה בהיסטוריה.


טמפה ביי - וייט סוקס 5:2

אחרי כמה ימים קשים, ההגשה הסולידית חזרה לגרביים בדמותו של ג'ון גארלנד, שהחזיק על הגבעה שבעה אינינגים עם חמש הכשות. ג'רמיין דיי חבט להומר תשיעי העונה מידי סת' מקלונג. בנוסף, דיי חבט את הריבי המנצח באינינג שמיני בן שלוש ריצות של שיקגו. בובי ג'נקס עם השמירה.


דטרויט - מינסוטה 0:2

יוהאן סנטאנה לא חשב ששתי ריצות לחובתו יקנו לו הפסד. אחרי הכל - שמונה אינינגים ו-12 חשמולים הם מאזן חולני מספיק. אבל מול סנאטנה עמד ילד חצוף בשם ג'סטין ורלאנדר, שאולי לא רשם אפילו טיגון אחד, אבל היה סולידי ויציב משך שמונה אינינגים. הומר ראשון העונה לואנס ווילסון, דווקא על מכונת ההכשות. שמירה 11 לטוד ג'ונס.


יאנקיז - טקסס 3:4

כשיש דימום - אין בעיה. צ'ין מינג וונג בא לחלץ. ההגשה של היאנקיז לא הייתה יציבה עד כה, אבל וונג הגיש שמונה אינינגים וקטל שלושה חובטים. גארי מת'יוס ג'וניור חבט אמנם להומר, אבל חורחה פוסאדה עם שני ריביז עשה את ההבדל ומריאנו ריברה רשם את השמירה.


איינג'לס - טורונטו 3:0

הקייסי ג'נסן הזה מתחיל להיות איום רציני ברוטציה של הבלו ג'ייז. ג'נסן הגיש שמונה אינינגים סבביים לגמרי והוריד את ה-ERA שלו ל-3.06, כשבי ג'יי ראיין משלים את העבודה עם השמירה. הומר לגרג זאון על קלווים אסקובר.


אוקלנד - סיאטל 2:7

שבעה אינינגים ושלושה חשמולים לבארי זיטו בניצחון של האייז. ג'יימי מוייר הותיק רשם הפעם הפסד, למרות עונה יציבה בסך הכל.

NL: אטלנטה לא מפסיקה להפתיע

אטלנטה - פלורידה 4:6

צ'יפר ג'ונס התעקש להחזיק את הברייבס בתמונת המזרח. אחרי הכל, אטלנטה של השנה לא נראית בינתיים מי יודע מה. הומר בן שלוש ריצות של צ'יפר באינינג ה-11 הפך פיגור 4:3 לניצחון 4:6 על המארלינס, קבוצה עם טונה כישרון וארבעה טון נאיביות. זהו תסריט זהה לשני המפגשים הקודמים בין הקבוצות. אוסקר ויאריאל רשם את נצחונו השישי העונה, ג'ון סמולץ עם 7.1 אינינגים ושמונה אוורורים.


יוסטון - סן פרנסיסקו 10:1

הטבח של הג'איינטס באסטרוס מגיע למימדים מחרידים. זה היה סוויפ ראשון של פריסקו השני, כשיוסטון אומרת "תודה לאל" לכך שהענקים יצאו מהעיר. בארי בונדס לא שיחק אבל ריי דורהאם חבט להומר וארבעה ריביז, ופדרו פליז דפק עוד הומר, והעלה את מאזנו לעשרה ריביז בסדרה הזו. המאזן בין הקבוצות ריצות: 5:34 לסן פרנסיסקו. מאט מוריס הגיש שמונה ויירט ארבעה בשורות המנצחים, פרננדו ניבי עם ההפסד.


אריזונה - סן דייגו 14:10

משחק עם תוצאת כדוריד. הפאדרס עלו ל-0:9 באינינג הראשון, כשהם חונקים לחואן קרוז את הצורה. קרוז נטש אחרי שני שליש אינינג.

אבל זה לא היה הסוף. במצב 2:11 רשמו הדי באקס לא פחות משמונה ריצות באינינג השישי וצימקו לכדי ריצה אחת. סיומת טובה של בראיין ג'יילס, שחבט להומר בן שלוש ריצות ובסה"כ סיים עם שיא קריירה של שבעה ריביז, הרגיעה אותם. הומרים גם לאדריאן גונזאלס מסן דייגו, ולאריק בירנס וטוני קלארק מאריזונה.


סט. לואיס - מטס 0:1

ניצחון דחוק וקשה לקרדינלס, כשמארק מאלדר מגיש 8.1 אינינגים משובחים עם חמש קטילות, ומאפיל בהופעתו על סטיב טראקסל, עם שבעה אינינגים טובים. הריצה היחידה במשחק נרשמה מדאבל של סקוט רולן באינינג השישי. שמירה לג'ייסון איזרינגהאוזן.


שיקגו קאבס - וושינגטון 0:5

אצל הקאביז זה או שאתה חוטף שאטאאוט בצרורות או שאתה נותן אותו. סקוט מרשל ירה שישה וטיגן שישה, בובי האורי, סקוט וויליאמסון וסקוט אייר השלימו את ההשתקה. הומר ראשון העונה לפרדי ביינום.


מילווקי - פילדלפיה 7:8

דרק טרנבאו, הקלוזר של הברוורס, רע מאוד לאחרונה. טרנבאו הרשה שלוש ריצות באינינג התשיעי, כשהברוורס היו ביתרון 4:7, ופילי השוותה. למרבה הזוועה הוא גם לא רשם את שבירת השמירה, כי מי שהחליפו היה בראיין שאוס, שנתן מידו את הריצה המשווה.

אלא מאי, ג'ף ג'נקינס יצא גבר גבר שבגברים, ועם סינגל בתחתית האינינג על ארתור רודס, נתן לברוורס את הניצחון. חוזה קפלאן רשם את ה-W. ג'נקינס חבט להומר קודם לכן, כמו גם דייויד דלוצ'י מפילדלפיה.


פיטסבורג - סינסינטי 2:7

הרדס מתחילים לחזור לקרקע לאחר פתיחה מאלפת ומעלפת. אוליבר פרז נתן משחק סולידי של שישה וחמישה, ונייט מקלאות' חבט להומר. הפסד לברונסון ארויו.


קולורדו - דודג'רס 3:2

דני באעז נכנס באינינג השמיני וחילץ את הדודג'רס ממצב לא נעים בפאוור פליי עם שני שחקנים על הבסיס, כדי לרשום שמירה על הניצחון של בראד פני (שישה ושבעה). נומאר גארסיהפארה בכושר חולני, עם שני ריביז שעשו את ההבדל.

טבלאות

טבלת ה-AL:

מזרח

ניו יורק יאנקיז 15:23
בוסטון רד סוקס 15:23
טורונטו בלו ג'ייז 17:22
בולטימור אוריולס 22:19
טמפה ביי דוויל רייז 24:16


מרכז

שיקגו וייט סוקס 13:26
דטרויט טייגרס 13:26
קליבלנד אינדיאנס 21:19
מינסוטה טווינס 23:17
קנזס סיטי רויאלס 27:10


מערב

אוקלנד את'לטיקס 19:20
טקסס ריינג'רס 19:20
לוס אנג'לס איינג'לס מאנהיים 23:17
סיאטל מארינרס 24:17


NL:

מזרח:

ניו יורק מטס 15:24
פילדלפיה פיליז 17:22
אטלנטה ברייבס 20:20
וושינגטון נאשיונלס 27:13
פלורידה מארלינס 27:11


מרכז

סט. לואיס קרדינלס 15:25
סינסינטי רדס 17:23
יוסטון אסטרוס 19:22
מילווקי ברוורס 19:21
שיקגו קאבס 22:17
פיטסבורג פייראטס 27:13


מערב

סן דייגו פאדרס 18:23
אריזונה דיאמונדבקס 18:22
קולורדו רוקיז 19:22
לוס אנג'לס דודג'רס 20:21
סן פרנסיסקו ג'איינטס 20:21

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully