וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול מקרטני עלול לאבד רבע מהונו בגירושים

רויטרס

18.5.2006 / 14:48

הונו של מקרטני מוערך בכ-825 מיליון ליש"ט. קרוב ל-200 מיליון ילכו לכיסה של אשתו לשעבר מכיוון שלא חתם על הסכם טרום נישואים

כוכב [[הביטלס]] לשעבר, [[פול מקרטני]], עלול לאבד רבע מהונו המוערך בכ-825 מיליון פאונד, שהם קרוב לשבעה מיליארד שקלים, לאחר שייפרד מאשתו השנייה הת'ר מילס, כך אומרים משפטנים. המשמעות: מילס תקבל מיליון פאונד על כל שבוע שהיתה עם מקרטני, ובסך הכל ארבע שנים.

מקרטני בן ה-63 ומילס, דוגמנית לשעבר בת 38, הכריזו אתמול על גירושיהם והאשימו את התקשורת שחדרה לחייהם. עורכי דין לא הסכימו לכבס את הכביסה המלוכלכת בחוץ, אך הסכימו לאמר כי החלטתו של מקרטני שלא לחתום על הסכם טרום נישואים תעלה לו ממון רב כעת. בני הזוג, להם ילדה משותפת בת שנתיים, ביאטריס, הכירו בשנת 1999 באירוע צדקה, שנה לאחר מותה של לינדה, אישתו הראשונה שמתה מסרטן השד.

עו"ד מארק סטיבנס אמר, כי "הת'ר והילדה צריכות לדאוג לעצמן כלכלית. אני חושב שאנו מדברים כאן על 15-200 מיליון פאונד". עוד אמר סטיבנס, כי "היא ילדה של חבר החיפושיות, ולכן היא צריכה לגור באזור מוגן ובטוח", ורמז לרציחתו של [[ג'ון לנון]] על ידי מעריץ, וניסיון לרצוח את [[ג'ורג' האריסון]].

לאחר שהכריזו על פרידתם, הכחיש מקרטני טענות כי הת'ר התחתנה איתו בשל הונו. סטיבנס אמר כי "ידוע שהוא לא חתם על הסכם הון לפני נישואיהם, מכיוון שטען שזה לא יהיה רומנטי. עליהם לשבת ולפתור כמה שיותר מהר את הנושא. האם זה אינטרס של מישהו מהם להיות בכותרות הראשיות לכל אורך השנה?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully