וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי בישראל: טורניר שביעיות בשבת

17.5.2006 / 14:40

הטורניר ה-31, על שם דודי סילבוביץ', יתקיים במגרשה של אלופת השביעיות, מועדון הראגבי יזרעאל/גלבוע, ויכלול שש קבוצות

לרגל סיום עונת הראגבי לשנת 2005/06, יתקיים ביום שבת הקרוב טורניר שביעיות הראגבי ה-31, ע"ש דודי סילבוביץ ז"ל. הטורניר יתקיים במגרש הביתי של אלופת השביעיות, מועדון הראגבי יזרעאל/גלבוע, שבקיבוץ יזרעאל.

בטורניר ישתתפו 6 קבוצות ראגבי מרחבי הארץ, הכוללות את ת"א, חיפה, רעננה-נתניה, אשקלון, ירושלים וכמובן קיבוץ יזרעאל/הגלבוע. האירוע יכלול את טורניר השביעיות, משחקי ראווה של קבוצות ראגבי הנשים של ישראל, משחק של וותיקי הראגבי ה-"Golden Oldies" ולאחר כל האקשן כולם מוזמנים לשתיית בירה.

הטורניר הוא על שם ע"ש דודי סילבוביץ' ז"ל. דודי, שעלה לארץ מדרום אפריקה, התיישב בקיבוץ יזרעאל ושיחק ראגבי במועדון של קיבוץ יזרעאל ובנבחרת ישראל. דודי נהרג בקרבות מלחמת יום הכיפורים בטנק עם שני חבריו מהקיבוץ. מאז 1975 נערך הטורניר לזכרו, כאירוע המסיים של ליגת הראגבי בישראל. הקבוצה המנצחת בטורניר זוכה בגביע הנודד על שמו. מועדון יזרעאל- גלבוע זכה בגביע הטורניר ב-28 פעמים מאז היווסדו.

בנוסף לטורניר המקצועי ישולבו ביום הזה גם משחקי ראווה של קבוצות ראגבי הנשים של ישראל ממועדוני ת"א, רעננה- נתניה, חיפה ולראשונה קבוצת נשים "כנרת-יזרעאל" (קבוצה שהוקמה בשיתוף פעולה בין מועדון יזרעאל- גלבוע ומכללת "כנרת").

ע"פ מיטב המסורת ומחויבות למייסדים, יתקיים משחק של וותיקי הראגבי, ה-"Golden Oldies" שיראו לכולם איפה הכל התחיל.

חלק נכבד מהאירוע כולל גם את הנעשה לאחר המשחק בין הקבוצות. בהתאם למסורת האנגלוסכסית רבת השנים, חולקים השחקנים משתי הקבוצות, חוויות מן המשחק על כוס בירה. ביום האירוע יקויימו גם פעילויות לילדים, מתקנים מתנפחים, מוזיקה, בשר "על האש", בירה, שתייה, גלידה וחטיפים וכן ייערכו הגרלות לקהל. מומלץ לכל אוהבי המשחק ורוחו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully