וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופטבול: שני נצחונות לטוויסטר הגליל

16.5.2006 / 7:35

ניצחו את קרייזי ריצ'רד 16:18 לאחר חזרו מפיגור, ובניצחון משכנע על שמשון הייטק, 4:17, השוו את מאזנם למוליכה בבית א'

בפעילות הליגה של ההתאחדות לסופטבול בישראל בשבוע שעבר, טוויסטרס הגליל (מובילת הליגה בהתקפה כרגע) חבטו את דרכם, כדי להשיג שני ניצחונות, האחד 16:18 על קרייזי ריצ'רד אחרי פיגור, והשני על המתחרים הגדולים שלהם, שמשון היי-טק - 4:17. ציון-טורס לקחו גם הם שניים - 8:12 על פנטיקון ו-6:16 על קרייזי ריצ'רד. אילת הפסידה שני משחקים, לדוגס 19:1 ולטייגרס 13:6. קבוצת הגברים של דימונה ניצחה את הטייגרס 7:10 והבנות ניצחו את ISP ת"א 7:17.

טוויסטרס הגליל קפצו להובלה מוקדמת של 5:12 בסיבוב הרביעי, אבל קרייזי ריצ'רד נלחמו חזרה למשחק על מנת לקחת את ההובלה, 12:!4 בסיבוב החמישי. כשגבם מופנה לקיר, הצפוניים התפצצו על עם 6 נקודות עם דאבל כאשר הבסיסים מלאים מידיו של ג'ייק מילר, ועם טריפל שהכניס 2 ריצות מידיו של אלכס קריין.

יוסי אייזנווסר החליף את ביל ארסקוט, שהיה לא יעיל בסוף הסיבוב השישי והרשה 2 נקודות, לפני שהוציא את שני החובטים האחרונים על סטרייקים. מייכה ווינסטון היה על 4 מ-4 עם 4 נקודות, מילר חבט לשני דאבלים והכניס 4 נקודות, קריין הכניס 4 ותומר מולונובסקי היה בעל 3 משבעת הדאבלים של הטוויסטרס.

עבור קרייזי, סת' גילדן, אלון ליישמן, עמית מגידו ונייט רוזנברג היו כל אחד בעלי 3 חבטות, וגילדן ולישמן עשו 4 טיולים לצלחת. אורן ליץ חבט לטריפל ו-3 נקודות הכנסה, ג'יי טוש הכניס 3. רוזנברג שיחק מצוין בשורט-סטופ.

במשחק המרכזי בבית ב', הטוויסטרס ניצחו בצורה משכנעת 4:17 את שמשון הייטק, והגיעו לתיקו בקרב על ראשות הבית. האסטרטגיה של בית שמש של להביא באנטים עבדה, אך הצפוניים רצו בחופשיות וגנבו 11 בסיסים. ביל ארסקוט החזיק את בית-שמש ל-3 ריצות לא מורווחות ומחליפו שלומי דאהן הרשה רק ריצה אחת בשתי סיבובים.

אלכס קריין רשם 3 חבטות, שכללו טריפל והכניס 3 נקודות. ג'ייק מילר הכניס 4 נקודות, מייכה ווינסטון חבט לשני דאבלים, גנב 2 בסיסים ונכנס 3 פעמים. איתן מילגרם הכניס 3 רצים הביתה ומשה הייד חבט להומ-ראן לשני נקודות הכנסה וביצע דאבל-פליי יפהפה.

האירוע המרשים ביותר במשחק היה כאשר יהודה בנין המאמן/שחקן בן -53 חבט להומ-ראן הראשון שלו בכל 30 שנות הקריירה שלו, חבטה של ליין-דרייב מעל ראשו של הרייט-פילדר, בפעם השניה בסך הכל בה חבט העונה. דויד קורץ חבט לטריפל שהכניס 2 נקודות לשמשונאים ומנדי ניומן אסף שתי חבטות וריצה מוכנסת אחת.

מטיילים עם ציון טורס

ציון-טורס קפצו ליתרון 0:7 מוקדם נגד פנטיקון, שאח"כ השוו כאשר ההגנה של הירושלמים התמוטטה עם 6 טעויות בסיבוב הרביעי. פנטיקון הכניסו עוד נקודה בסיבוב החמישי, אבל דן הסקל העלה את ציון-טורס להובלה לתמיד עם 5 נקודות בסיבוב השישי, שנגרמו בעקבות כמה טעויות של פנטיקון.

בני רוגיל הוביל את הירושלמים עם טריפל ו-3 נקודות, מייק דוקטובסקי הכניס 2 רצים עם זוג חבטות ואיתן פרנקל עזר עם 3 חבטות בהופעה הראשונה שלו העונה. דניאל מדי המשיך לחבוט מצוין בשורות הפנטיקון, עם שתי חבטות שכללו טריפל ו-3 נקודות מוכנסות.

במשחק עלוב ושנוי במחלוקת, רק 3 נקודות מה-17 של דימונה והטייגרס היו מורווחות. המגיש הרגיל של דימונה, שבדר"כ לא עושה טעויות, ירון בן-ישראל, נקרא שוב ושוב על ידי השופטים על כך שלא עשה עצירה מלאה של שתי שניות לפני כל הגשה, והטייגרס הכניסו 4 נקודות בשני הסיבובים הראשונים על הולכות.

כאשר המשחק היה בתיקו 4:4, עובד בן-ישראל, ששיחק הגנה יוצאת מן הכלל בבסיס השלישי, שם את דימונה בהובלה לשאר המשחק עם חבטה אחת מהשלוש שלו. ארי קנטרוביץ' הגיש מעולה בשביל הקבוצה מת"א, אך אוכזב על ידי ההגנה שלו, וגיא בנדר הכניס 2 רצים.

המגיש של הדוגס, יחזקאל גנז ממשיך להגיש מעולה, כאשר הוא מחזיק את אילת לנקודה אחת, שנעשתה על ידי יוסי גליקמן שחבט לאינפילד, בזמן שקבוצתו של גנז הכניסה 19. המגישים של אילת הוליכו 18 (!) חובטים ב-5 סיבובים, כאשר הם מרשים רק 6 חבטות. דני מכליס ואלברטו טשר רשמו זוג חבטות כל אחד ועמוס פולק היה בעל 2 מה-5 חבטות של אילת.

הטייגרס הפסיקו את רצף ההפסדים שלהם, שעמד על 4, עם ניצחון 6:13 על אילת. האילתים הכניסו נקודות ראשונים עם 2 בסיבוב הראשון נגד המגיש גוס ג'ילט, אך הטייגרס השוו,עם סינגל של אבי שמיר. ארי קנטרוביץ' חבט לטריפל שהכניס 2 נקודות, ושבר תיקו 6:6 בסיבוב הרביעי על מנת לתת לטייגרס את ההובלה לכל המשחק.

שמיר, ג'ילט, יונתן הורן ורוני בוסין הוסיפו נקודות מוכנסות להתקפה של הטיגרס. עמוס פולק חבט 3 פעמים בשביל האילתים, רון בלומנטל חבט להום-ראן ונכנס הביתה 3 פעמים והירופומי גוטו חבט פעמיים כולל טריפל.

אחרי שהרשו 2 נקודות בסיבוב הראשון, המגיש של ציון-טורס בלייר פורטנוי השתיק את המחבטים של קרייזי ריצ'רד למשך 4 סיבוביםו כאשר חבריו לקבוצה השיגו הובלה ענקית כדי להגיע לניצחון 6:16. תום הסקל היה בעל 4 חבטות, בני רוגיל עם 3 ונועם זווילינג הגיע לבסיס 4 פעמים, בזמן שכל השלוש נכניסו הביתה כל אחד 3 פעמים. יואל קצין צבר שתי חבטות בבכורה שלו העונה בקבוצה הירושלמית. שוב, סת' גילדן הגיע לבסיס 3 פעמים ונכיס הביתה פעמיים. נייט רוזנברג היה על 4 מ-4, אלון ליישמן הוסיף 2 חבטות ו-2 נקודות לקרייזי.

טבלאות

גברים בית א':

דימונה 1:9
טייגרס 4:5
פנטיקון 4:4
ציון טורס 6:3


בית ב':

שמשון 2:5
טוויסטרס 3:6
דוגס 4:4
עוצמה אילת 6:1
קרייזי ריצ'רד 8:1



נשים:

דימונה 2:5
בית שמש 2:2
תל אביב 3:2
ירושלים 2:0

ליקוט נתונים: מייכה ווינסטון ורועי אבן. תמונות באדיבות משה הייד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully