וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: דאג פלוטי פורש

15.5.2006 / 20:59

הקוורטרבק בן ה-43 הודיע שהוא תולה את הקסדה לאחר 21 שנה. טיי לואו קרוב לחזרה לניו אינגלנד, רג'י בוש פצוע במחנה הסיינטס

טיי לואו בדרך חזרה לניו אינגלנד? מגן הפינה בן ה-32, שלפני העונה שעברה נופה מהקבוצה וחתם בניו יורק ג'טס, אמור לעבור בדיקות גופניות, שלאחריהן הוא צפוי לשוב למועדון. הפטריוטס לא בחרו מגן פינה בדראפט, למרות שביצעו 10 חטיפות בלבד בעונה האחרונה. לואו עצמו חטף עשרה כדורים בג'טס.

ועוד בענייני פטריוטס: דאג פלוטי, הקוורטרבק בן ה-43 של ניו אינגלנד, פורש. פלוטי הודיע היום (שני) על הפסקת פעילותו לאחר 21 שנות קריירה, מתוכן בילה 12 ב-NFL.

במרבית הקריירה שלו היה פלוטי, בוגר בוסטון קולג', שחקן מחליף. הוא החל בשיקגו ברס ב-1986, ואחרי תקופה קצרה בפטריוטס נדד לליגה הקנדית. ב-1998 הזעיקה אותו בפאלו לאחר פציעת קוורטרבקים, לשורותיה, במה שהתפתח לקדנציה מוצלחת ביותר בעיר, כולל שתי העפלות לפלייאוף. לאחר שב-1999 נוצרה מחלוקת קוורטרבקים ומאמן הקבוצה, וייד פיליפס, העדיף על פניו את רוב ג'ונסון, פלוטי עבר לסן דייגו ב-2000, בה שימש כפותח. בעונה שחלפה שימש כמחליף לטום בריידי, וביצע את בעיטת ה"דרופ קיק" (הורדת כדור לקרקע ובעיטה אל השער) המוצלחת הראשונה בליגה מאז 1941.

פציעה ראשונה לרג'י בוש כמקצוען. הרץ האחורי של הניו אורלינס סיינטס מתח את שריר הירך, ולא השתתף במחנה האימונים של הקבוצה ביום השני ברציפות. הוא ערך אימון קל על אופני הכושר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully