וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבשה הודתה לאוסטרליה על הפסקת ייצוא בע"ח

רויטרס

15.5.2006 / 12:15

פעיל למען זכויות בע"ח מחופש לכבשה, העניק זר פרחים לאוסטרליה, לאחר שזו אסרה לייצא חיות למצרים בשל פרשות התעללות

פעיל למען זכויות בעלי חיים שהתחפש לכבשה, הביא זר פרחים גדול לשגרירות האוסטרלית בקהיר, תחת עיניהם הבוחנות של אנשי ביטחון מצרים, כחלק ממסע הקורא לאסור מסחר בבעלי חיים בין מדינות.

ג'ייסון בייקר, ראש המחוז הפסיפי של הארגון למען בעלי חיים [[PETA]], נתן את הפרחים לקונסול אנדרו מאקסי כאות תודה לממשל האוסטרלי על האיסור הזמני לייצא חיות למצרים שהוחל בחודש פברואר האחרון.

האיסור יצא בעקבות סרט שחשף פרשת התעללות בבעלי חיים במדינה. "סוף סוף האוסטרלים עשו את הדבר הנכון. מסחר בבעלי חיים בעודם בחיים צריך להאסר באופן קבוע" אמר בייקר. הסרט, שצולם בנמלים ובבתי מטבחיים מצריים הראה כבשים וצאן, אותם המצרים משכו ברגליים ובאזניים ונטבחו למול עיניהם של בעלי חיים נוספים. לאחר שהסרט הוקרן בטלוויזיה האוסטרלית, שלחה ממשלת [[אוסטרליה]] קצין וטרינרי על מנת לחקור את הפרשה.

שגריר אוסטרליה ב[[מצרים]], בוב באוקר, אמר כי ממשלתו מקווה לחדש את המסחר בחיות ברגע שתהיה בטוחה שהחיות מקבלות יחס אנושי. "אנו צריכים מערכת שתעקוב אחרי מה שקורה במצרים עם בעלי החיים האוסטרלים", אמר השגריר והוסיף, כי אנשי השגרירות עובדים מול הרשויות במצרים על מנת לשפר את היחס אותן מקבלות החיות.

עם זאת, אנשי PETA, "אנשים למען יחס אתי לחיות", אמרו כי המסחר בחיות בין מדינות כל כך רחוקות הוא אכזרי וצריך להאסר באופן קבוע בכל העולם. "התנאים בנסיעות אלו דוחים ואין לנו ספק כי בקרוב יהיה איסור על מסחר כזה", אמרה ג'ודי רקלי, פעילה באירגון. רקלי הוסיפה כי PETA אינה מתנגדת למסחר בחיות מתות, ואפילו מוכנה לקבל מסחר בחיות בעודן בחיים בין מדינות שכנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully