וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני בלייר תומך בניסויים בבעלי חיים

14.5.2006 / 19:47

תמיכתו של בלייר בניסויים בבע"ח לצרכים רפואיים התקבלה בברכה בקהילת המדע, שסופגת איומים מצד פעילים למען זכויות בע"ח

ראש ממשלת בריטניה, [[טוני בלייר]], אמר כי חברות העורכות ניסויים בבעלי חיים לצרכים רפואיים יוכלו להמשיך בכך. בלייר אמר כי יחתום על עצומה התומכת בניסויים כאלה, ויתנגד לפעולות האיומים של "קבוצות קטנות של קיצונים". בלייר אמר שאיומים קשים שספגו לאחרונה בעלי מניות של חברות שעורכות ניסויים כאלו לצרכים רפואיים, מראות שהם צריכים הגנה במסגרת החוק.

תמיכתו של בלייר התקבלה בברכה בקרב הקהילה המדעית. פעילים למען זכויות בעלי חיים העבירו, כצפוי, ביקורת קשה נגד עמדתו של ראש הממשלה. לורד רוברט ווינסטון, מהקולג' המלכותי של לונדון אמר: "אני נרגש שראש הממשלה תומך בגלוי במה שהוא לגמרי אנושי, אתי, חוקי וחיוני מאוד למען בריאותם של בני אדם בכל העולם".

פרופסור קולין בלייקמור, מנכ"ל הקונסוליה למחקר רפואה, בעצמו קורבן של פעילי זכויות בעלי חיים אמר "בשם כל חוקרי הרפואה, שחיים בפחד מפני הקיצונים, אני מודה למר בלייר על האומץ שלו כשהכריז על תמיכתו בניסויים כאלה כל עוד אין אלטרנטיבה".

ה-BBC מדווח כי הכרזתו של בלייר באה מספר ימים אחרי שארבעה פעילים קיצונים למען זכויות בעלי חיים נכלאו לאחר שהוציאו מהקבר באופן לא חוקי גופה של אישה שמשפחתה הרביעה שפנים למטרות ניסויים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully