וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל: מחזור בצל הנבחרת

עמיאל רז

13.5.2006 / 10:38

ביום שני יכריז קרלוס אלברטו פאריירה על 23 שחקני הסגל לגרמניה. לפני כן ישחקו במחזור החמישי. במוקד: פיגרנשה - פלומיננזה

כל העיניים בברזיל נשואות ליום שני הקרוב, בו יכריז קרלוס אלברטו פאריירה על 23 המאושרים שיטוסו עם הנבחרת לגרמניה, לקראת הניסיון לזכות בתואר העולמי השישי של המדינה חולת הכדורגל. פאריירה אמנם כבר הודיע שהרשימה סגורה. אבל מספר שחקנים עדיין מקווים להרשימו במשחקי היום ומחר ואולי לתפוס את אחד המקומות האחרונים בסגל.

פיגרנשה – פלומיננזה:

רצף ההצלחות של האורחים נקטע באמצע השבוע עם ההפסד במשחק חצי הגמר הראשון מול ואסקו. לצערנו לא נוכל לראות בשידור הישיר מפלוריאנפוליס (יום ראשון, 21:55 בערוץ ESPN) את לני בן ה-18, המלך החדש של אוהדי פלו, שכבר כבש תשעה שערים בכול המסגרות העונה. המאמן אוליברה מעדיף לתת לכישרון לנוח לקראת משחק הגומלין מול ואסקו. גם ארוקה יעדר בשל פציעה.

מי שכן ישחקו הם שוער הנבחרת הצעירה לשעבר פרננדו הנריקה, צמד היגוסלבים - הבלם דג'ורג'וביץ והקשר פטקוביץ, המגן-קשר הצעיר מרסלו והחלוצים קלאודיו פיטבול וטוטה. ניצחון במשחק הזה יסמן לכולם שפלומיננזה השנה לא מתכוונת לוותר על אף תואר.

אצל האורחים יחסר הבלם המוכשר אדסון, שנסע עם הנבחרת הצעירה של ברזיל לטורניר הכנה באירופה. מומלץ לעקוב אחרי החלוצים שוונק וסוארס (בן 21 בלבד), שכבשו עד כה חמישה משבעת שערי הקבוצה ובפיגרנשה בהחלט מקווים להמשך היכולת הטובה מצידם.


אינטרנאציונל – סאו פאולו:

לכל הדעות, אם היינו היום במחזור ה-15 זה בהחלט יכול היה להיות משחק העונה. מפגש מרתק בין שתי הקבוצות הברזילאיות שנוצחו ביום רביעי, במשחק הראשון במסגרת רבע גמר גביע הליברטדורס.

הסיפור הגדול בסאו פאולו הוא חזרתו מפציעה ארוכה של החלוץ ריקארדו אוליברה, שינסה לנצל את ההזדמנות האחרונה שלו להרשים את פאריירה. אוליברה יפתח כנראה על הספסל ויחכה להזדמנות שלו לתפוס, ברגע האחרון, את הטיסה לגרמניה.

שחקני סאו פאולו מתלוננים על עייפות גדולה אחרי רצף משחקי החוץ שקיימה הקבוצה לאחרונה. למאמן רמאליו בעיות גדולות בקביעת ההרכב הפותח בשל מכת פציעות בקרב שחקניו המובילים. טיאגו, ג'וסיי ואנדרה דיאס, שנפצע במשחק מול קורינתיאנס, בספק למשחק. דנילו יחזור לקישור, באגף השמאלי ישחק ג'וניור הוותיק ששמועות עקשניות בברזיל אומרות שהוא יהיה בסגל הברזילאי למונדיאל. מועמד נוסף לסגל הנבחרת הוא מיניירו, הקשר האחורי, שיפתח אף הוא.

גם אצל אינטר ניכרת העייפות בשל עומס המשחקים, ובקבוצה כבר מחכים לפגרת המונדיאל הקרבה. באגפים יפתחו ווגנר וגרנג'ה המצויינים, אדיניו ואלקס אחראים על הקישור, כשבחוד ההתקפה יפתחו רפאל סוביס והילד הקולומביאני המצויין רנטרייה. פרננדאו הפצוע בספק.

פלמייראס חוששת כבר עכשיו מירידה

פלמייראס – קרוזיירו:

משבר עמוק אצל הוורדאו שלא ניצחו כבר יותר מחודש, והם עדיין ללא נקודות בברזילראו. בקבוצה כבר מתחילים לחשוש משחזור עונת 2002 בה ירדה קבוצת הפאר לליגה השנייה. בפלמייראס מקווים שהסגל בו משחקים, בין השאר, גמארה בלם נבחרת פארגוואי, פאולו באייר וה"חיה" אדמונדו יספיק על מנת לשרוד.

מהצד השני מגיעה קרוזיירו, קבוצת ההתקפה הטובה בליגה עד כה, שממוקמת במקום החמישי, עם הפנים כלפי הצמרת הגבוהה. הקשר בן ה-21 וואגנר ממשיך להרשים, כשלזכותו רשומים כבר ארבעה כיבושים העונה. בחוד ההתקפה ימשיכו לשתף פעולה ג'ובני אלבר וג'יל, וכמו שזה נראה כרגע את הנקודות הראשונות שלה העונה תצטרך פלמייראס לחפש מול קבוצה אחרת.


פראנה – קורינתיאנס:

הצרות ממשיכות לרדוף את האלופה קורינתיאנס. אם לא הספיקו שורת ההפסדים וההרחקות, עכשיו גם התחילו הפציעות. הקבוצה תחסר את הארגנטינאים טבז ומאשצ'רנו, כמו גם את קרלוס אלברטו שהורחק בשבוע שעבר בהפסד הכואב לסאו פאולו. בנוסף זה יהיה גם המשחק האחרון תחת הדרכתו של אדמר בראגה, שיסיים את תפקידו השבוע. הטימאו העבירו את השבוע במחנה אימונים קצר בקוריטיבה ובקבוצה מקווים להתאושש מהר לפני שהצמרת בורחת. לחלוץ הצעיר נילמאר זו תהיה ההזדמנות האחרונה להרשים ולהצטרף למסע לגרמניה.

בפראנה יקוו להמשיך את שרשרת המפלות של האלופה. המגן הימני אמרסון לא מפסיק להבקיע ויחד עם בטו והחלוצים אדיניו וכריסטיאנו, המקומיים בהחלט מסוגלים להפתיע.


משחקים נוספים:

סאו קאטניו – ג'ובנטוד
בוטאפוגו – גרמיו
סנטה קרוז – אתלטיקו פראנאנסה
פלמנגו – פורטלזה
סנטוס – פונטה פרטה
גויאס – ואסקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully