וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: אנהיים טאטאה את קולורדו

12.5.2006 / 10:37

המייטי דאקס ניצחו 1:4 במשחק, 0:4 בסדרה והיו לראשונים שעלו לגמרי החטיבה. אוטווה נשארה בחיים אחרי 1:2 בבפאלו

על סדרה אחת כבר אפשר לצייר איקס, ובאופן מפתיע משהו לאור הדרך בה הוא נרשם. האנהיים מייטי דאקס ניצחו את הקולורדו אוואלנש 1:4, סגרו את סדרת הפלייאוף ביניהן על 0:4 מרשים ועלו לגמר המערב.

איליה בריזגאלוב, הרוקי בן ה-25, שוב עמד במרכז העניינים, עם 40 עצירות. "אני מסתכל על הפאק, לא מוריד ממנו את העיניים", אמר בריזגאלוב, "מבחינתי חשוב להישאר מרוכז כל המשחק. אני לא חושב על כמה קשה לעצור את הדסקית, אני פשוט מנסה לעצור אותה".

ג'ו סאקיק העלה את האוואלנש ליתרון בדקה ה-2, אבל טוד מרצ'נט הישווה שלוש דקות לסיום השליש הראשון. טימו סלאנה, דסטין פנר ומרצ'נט עצמו, בשער שני במשחק, חתמו את המשחק ואת הסדרה. לקולורדו היה זה סוויפ ראשון לרעתה בפלייאוף, מאז עברה מקוויבק ב-1995.

ג'ואל קנוויל, מאמן קולורדו, החמיא ליריבתו בסיום: "תראו את הקבוצות שנשארו במירוץ. יש להן מהירות וזריזות רגליים. בסופו של דבר, הקבוצה הזו היא החבילה המושלמת, כי יש לה גם חבר'ה צעירים ושאפתנים". המייטי דאקס עברו סדרה מפרכת עם קלגארי וכעת, אחרי הסוויפ הזה, יוכלו לנוח מספר ימים עד לסדרת הגמר.

אלפרדסון הבטיח וקיים

"את המשחק הבא צריך לנצח. אם נישאר בסדרה, נתחיל להיראות מסוכנים, כפי שנראינו קודם", אמר דניאל אלפרדסון מאוטווה אחרי ההפסד במשחק 3 מול בפאלו, שהצניח את הסנאטורס לפיגור 3:0 בסדרה.

אלפרדסון הכין את שער הניצחון לוייד רדן שלוש דקות מפתיחת השליש האחרון, הסנאטורס הצליחו לשמור על תוצאת 1:2 במשחק 4והשהו את ההכרעה של הסדרה לפחות עד למשחק הבא, באוטווה.

בעוד ראיין מילר מצטיין בשער בפאלו בסדרה, הפעם היה זה ריי אמרי שעמד במרכז העניינים. שוער הסנאטורס מנע 29 נסיונות הבקעה, ובכללי נראה טוב. "הרגשתי שאפשר לסמוך על החברים וצברתי ביטחון", אמר השוער.

בראיין פות'יה העלה את אוטווה ליתרון ודניאל ברייר השווה, לפני שאלפרדסון הכין במהלך פאוור פליי דסקית לרדן, שסטר עם מחבטו לכדור והכניע את מילר. אלפרדסון המשיך בהצהרה בה החל במשחק 3: "אנחנו מאמינים שאפשר לנצח את הסדרה. צריך לעשות צעד צעד, ופשוט למצוא דרכים לנצח".

"אוטווה שיחקה על חייה", אמר לינדי ראף, מאמן הסייברס, "לא ציפינו מהם לשום דבר אחר, ואת המחיר שילמנו במשחק הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully