וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלבי גישוש נלחמים בסרטים הפיראטים

11.5.2006 / 17:19

בשנה שעברה הפסידה הוליווד 6 מיליארד דולר לתעשיית הזיופים. התרופה: לאקי ופלו, כלבי גישוש שאומנו לזהות תקליטורים מזויפים

כלבי גישוש הם הנשק הקטלני החדש של הוליווד במלחמה כנגד הסרטים הפיראטים. בסוכנות AFP דווח כי רשויות בריטניה גייסו לאחרונה כלבי [[לברדור רטריבר]], שאומנו לרחרח ולגלות תקליטורים מזויפים. רק לפני כמה ימים דו"ח סודי שהודלף מהוליווד גילה כי התעשייה הפסידה 6.1 מיליארד דולר בשל הסרטים הפיראטיים בשנה שעבר.

ביום שלישי הודיעה חברת הסחר הראשית של הוליווד כי שני הלברדורים אומנו בידי משטרת הגבולות הבריטית לגלות [[תקליטור]]ים מוחבאים. התאגדות הקולנוע של אמריקה (MPAA) מסרה כי הכלבים, לאקי ופלו, גויסו לעבוד במוקד המרכזי דרכו עוברות מרבית החבילות מארצות הברית לבריטניה בשדה התעופה סטנסד, סמוך ללונדון.

"זו הפעם הראשונה שנעה שימוש בכלבים במקום כל שהוא בעולם כדי לגלות תקליטורים מזויפים, והתוצאות מדהימות", אמר ריימנוד ליינסטר, מנכ"ל הפדרציה למלחמה בגניבת [[זכויות יוצרים]].

הפדרציה חברה עם חברת המשלוחים האמריקאית הגדולה ביותר, פדקס, ומשטרת הגבולות הבריטית על מנת למנוע הברחת סרטים מזויפים. הכלבים אומנו במשך במשך שמונה חודשים לזהות תקליטורים בתוך קופסאות, מעטפות וחבילות אחרות, כמו גם כאלה שמוחבאים בין סחורות אחרות. תקליטורים מזויפים מוברחים לרוב על ידי רשתות פשע, המעורבות עם ארגוני זיוף גדולים מכל העולם.

"באמצעות שיתוף הפעולה והסיוע של פדקס והמכס, אנחנו יכולים לבדוק את יעילות הכלבים במצבים אמיתיים, ולבחון את עבודתם בשדות תעופה הומי אדם", אמר ליינסטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully