וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 מיליון מהגרים לא חוקיים ייכנסו לארה"ב עד 2015

רויטרס

9.5.2006 / 11:23

ממחקר חדש עולה כי צעירים ממקסיקו, מרכז ודרום אמריקה לא ירתעו, גם אם יוחלט להפוך הגירה לא חוקית לעבירה פלילית

כחמישה מליון מהגרים מ[[אמריקה הלטינית]] יגיעו לארה"ב עד 2015, ללא קשר לאישור או הפללת המהגרים הלא חוקיים על ידי [[הקונגרס האמריקאי]], כך עולה ממחקר חדש שפורסם השבוע. מהמחקר ניתן לראות, כי החמרת העונשים הניתנים למהגרים לא חוקיים, לא ימנעו מצעירים מ[[מקסיקו]], מרכז ודרום אמריקה לרדוף אחרי חיים טובים יותר בארה"ב. "לא ניתן לעצור את ההגירה והצעירים בעלי אמביציה גבוהה", אמר ג'פרי ג'וארס, מנכ"ל חברת הסקרים שביצעה את המחקר.

כיום חיים בארה"ב מעל 12 מיליון מהגרים לא חוקיים, מתוכם 11 מיליון מקסיקנים. בכל שנה נכנסים למדינה כמיליון מהגרים נוספים, חוקיים ולא חוקיים.

הדו"ח מתפרסם על רקע הדיונים בקונגרס אם לאשר את הצעת נשיא ארה"ב, [[ג'ורג' בוש]], אם ליצור עבור המהגרים הללו מסלול חוקי לקבלת אזרחות. התוכנית, שכוללת תוכנית עבודה זמנית, עומדת מול אופוזיציה קשה בסנאט מצד מפלגתו של בוש, המפלגה הרפובליקאית. זאת, בנוסף להצעת חוק שהעביר בית הנבחרים בחודש דצמבר, המציע להפוך הגירה לא חוקית לעבירה פלילית.

מקורות רשמיים בגבול ארה"ב-מקסיקו דיווחו כי בימים האחרונים נרשמה עלייה בכמות המהגרים שנכנסים בצורה לא חוקית לארה"ב. לדברי המקורות, ניתן לקשור זאת לתקוותם כי הצעתו של בוש תתקבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully