וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתי ההיפופוטם מת מבליעת כדור גומי

5.5.2006 / 13:02

מבקרים בגן החיות התנ"כי בירושלים גרמו למותו של ההיפופוטם, שהיה בן 35. זוגתו, תמי-זלדה, נותרה לבדה בגיל 40

מבקרים בגן החיות התנכ"י בירושלים גרמו למותו של מתי [[ההיפופוטם]], שהיה בן 35. בקול ישראל דווח, כי ההיפופוטם בלע כדור גומי שנזרק על ידי מבקרים לבריכת הההיפופוטמים ומת מחסימת מעיים. כעת נותרה לבדה בבריכה זוגתו של מתי העונה לשם תמי-זלדה, בת 40.

שי דורון מגן החיות, ספד למתי בראיון לקול ישראל. "מתי היה חלק מההיסטוריה המאוד מיוחדת של גן החיות, בגלל היחסים המורכבים שהיו בינו ובין הפילה אביבה, בגן החיות הישן. שניהם היו בודדים, יחידים מבני מינם. הם קיימו יחסים מרתקים, מבעד לסורגים שהפרידו בין הכלובים שלהם. היו משפריצים מים אחד על השני ומתלטפים. היא היתה מכניסה את החדק שלה לתוך הלוע שלו, מנקה לו בין השיניים ודואגת לבריאותו".

עם סגירתו של גן החיות הישן בירושלים, עבר מתי לגן החיות התנ"כי החדש ואהובתו עברה לספארי ברמת גן, שם הלכה לעולמה לפני כמה שנים.

"זהו, תמה תקופה", סיכם דורון. "זה עצוב, אני לא יודע אם זה נעשה בכוונה, אבל הביקור בגן החיות מחייב כללי זהירות לכולנו. האחריות היא גם עלינו, אבל לא תמיד אנחנו אחראים על הכל".

אין זו הפעם הראשונה בה מבקרים הורגים, במישרין או בעקיפין, חיות בגני החיות בארץ. הפעם האחרונה בה דווח על מקרה כזה, היתה בחודש אוקטובר האחרון, אז מתה ה[[ג'ירפה]] ג'ולי בספארי ברמת גן, ככל הנראה מאוכל שזרקו לה מבקרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully