וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תתענגי חופשי

4.5.2006 / 9:54

ב'קום-איל-פו' מציעים החודש תפריט שחיתות מיוחד, שקורא לנשים להתענג על האוכל בצלחת בשם האידיאולוגיה בלי לוותר על הבריאות

בית הקפה 'קום-אי-פו' - שלפני שבוע אתם וצופי 'חדשות הוט' קבעתם שמוגשת בו ארוחת הבוקר הטובה ביותר - מציע עד סוף חודש מאי תפריט שחיתות מיוחד לצד התפריט הקבוע.

התפריט תחת השם "בתאבון, מותק", הושק יחד עם קטלוג הקיץ של בית האופנה קום-איל-פו בו מצולמות נשים שאוכלות בתאווה עם כל הלב. הקטלוג יוצא נגד תכתיבים חברתיים שקובעים שאישה צריכה לשמור על גזרה חטובה, לאכול מעט בחברה ואם היא כבר בוחרת לאכול משהו עליה לעשות זאת בריסון – כלומר, לא להתנפל על האוכל ובטח שלא להתענג עליו באופן מוחצן.

בניגוד למחשבה המתבקשת, מאכלי השחיתות של 'קום-איל-פו' הם לא מילה נרדפת לאוכל שמן, בלתי מזין ואסור. הקו שהנחה את השפית הדסה וולף (לשעבר "קרן", "ארניה") הוא אוכל משביע, טעים ובריא שאינו מבוסס על עלים ירוקים, בהם דבק התואר אוכל של נשים.

תוכלו למשל, לרדת על קערה גדולה של צ'יפס בתנור עם מטבלים ובירה (39 ש"ח), לאכול בידיים מלפאטי - כופתאות תרד וגבינות ברוטב רוזה בליווי כוס יין (52 ש"ח), ולקנח (כי אין ארוחת שחיתות בלי קינוח) בתותי שדה עם קרם פרש ושוט של ליקר צ'ילי קפוא (29 ש"ח)

בקפה מעודדים לדחוף 4 ידיים לצלחת ומציעים מנות מיוחדות לזוגות, למשל, מולים ברוטב קוקוס, קארי אדום ולמון גראס עם אורז אדום וקפירינייה (190 ש"ח) או צלחת פירות ים עם חמאת עגבניות, צ'יפס ויין (210 ש"ח). לקינוח מוצע קרפ שוקולד חם, פאי קרמל ופירות יחד עם משקה שוקולד וברנדי (60 ש"ח).

המלצרים ובית הקפה עצמו יתגנדרו באביזרי "בתאבון מותק" ברוח האג'נדה של הקטלוג ותפריט השחיתות.

Comme il faut café: נמל תל אביב, בית בנמל - האנגר 26. פתוח: ראשון-שבת: 9:00-עד אחרון הלקוחות. טל': 03-5449211.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully