וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי ת"א רוצים את מלמיליאן

ניר איסקוב

2.5.2006 / 13:04

האוהדים יתלו שלט בזכות מינויו בעונה הבאה של מאמן הכח עמידר ר"ג, במשחק הבית בשבת מול מכבי נתניה: "אולי אורי יחזיר לנו את הניצוץ"

חלק מאוהדי מכבי ת"א פותחים בקמפיין למען מינויו של אורי מלמיליאן למאמן הקבוצה בעונה הבאה.

כבר בשבת הקרובה, במשחק הבית מול מכבי נתניה, יוצב שלט בשערים 10-11 בבלומפילד, המאכלסים את אוהדי מכבי ת"א, ובו קריאה להנהלה למנות את מאמן הכח עמידר ר"ג לתפקיד. האוהדים גם יקראו בשמו של מלמיליאן במהלך המשחק.

כל המהלך התבשל במסיבת ההפתעה שערכו האוהדים לאבי נמני בשבוע שעבר, בה נכחו ראשי הפלגים השונים. האוהדים שוחחו בינם לבין עצמם לגבי המאמן המועדף עליהם לעונה הקרובה, ושמו של מלמיליאן זכה לרוב. האוהדים החליטו להתחיל בקמפיין להבאת המאמן לקרית שלום, ועשויים גם להחתים בקרוב עצומה בנושא.

שי מזרחי, מאוהדיה המוכרים של הקבוצה, סיפר לוואלה! ספורט: "אחרי שניצן שירזי חתם בבני יהודה, ניסינו לברר במסיבה של נמני מה הקהל רוצה, והתברר לנו שאורי תפס רוב עצום בקרב האוהדים, גם הצעירים וגם ראשי הארגונים. הוא מאמן שיש לו קבלות, ודוגל כדורגל התקפי כמו שהאוהדים אוהבים. יש בו משהו שמזכיר את קשטן: הוא מהווה סמכות בלעדית ואין כזה דבר שמנכ"ל יתערב לו בעניינים.

"אורי מביא את השחקנים בעצמו, הוא לאט מתפשר ויש לו טביעת עין מצוינת. הוא לא פראייר עם שחקנים ומקדם שחקנים צעירים. כשהוא היה בנתניה, היה כייף לראות את חדוות המשחק שלה. יש לו גם כימיה עם נמני והם מפרגנים אחד לשני. במצב הכלכלי של מכבי, מלמיליאן הוא אמנם לא המאמן הכי זול, אבל העלויות שלו סבירות. הולכת להיות בעיית מנויים בעונה הבאה, ואולי אורי יחזיר לנו את הניצוץ ויסחוף שחקנים במכבי. מבחינתנו, אברהם גרנט אינו בא בחשבון".

מלמיליאן עצמו אמר בתגובה: "יש לי בשבת משחק יותר מדי חשוב בשביל להתייחס לזה". הכח עמידר ר"ג, בהדרכת מלמיליאן, מדורגת שנייה בליגה הלאומית בפער של 5 נקודות אחרי הדולקות אחריה, הפועל ירושלים והפועל ב"ש. ניצחון במשחק הבית הקרוב מול הפועל ירושלים, ובסיטואציה מסוימת אפילו תיקו, יבטיחו לקבוצה של מלמיליאן עלייה לליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully