וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורג' בוש ב-100 המשפיעים של ה"טיים"

רויטרס

1.5.2006 / 0:04

בוש, קלינטון ובונו מככבים ברשימת 100 אנשי השנה של המגזין האמריקאי. גם אנג'לינה ג'ולי ופי דידי קיבלו מקום של כבוד

נשיא [[ארה"ב]] [[ג'ורג' בוש]], הסופר הטורקי [[אורחן פומאק]], פעיל הסביבה הסיני מה ג'ון, קאנצלרית [[גרמניה]] [[אנגלה מרקל]] וכוכב ההיפ הופ פי דידי, כולם מככבים ברשימת 100 האנשים המשפיעים ביותר השנה של המגזין "טיים", "הגברים והנשים שכוחם, כשרונם והדוגמה המוסרית שהם מציבים משנים את עולמנו".

בשורת מאמרים, שחלקם נכתבו על ידי סלבריטאים, הוכתרו כמה מהאישים בפעם השנייה בשלוש השנים שבהן היא מתפרסמת. ביניהם היו ג'ורג' בוש, מזכירת המדינה האמריקאית [[קונדוליסה רייס]], הנשיא לשעבר [[ביל קלינטון]], מנכ"ל מיקרוסופט [[ביל גייטס]], ומגישת תוכנית הבוקר של רשת NBC, קייטי קוריק.

לבוש, למרות אחוזי התמיכה הנמוכים שלהם הוא זוכה ולמרות ההתנגדות למלחמה בעיראק, "מובטח מקום גדול בהיסטוריה" נכתב בטיים.

הפיזיקאית המזרח גרמנית אנגלה מרקר, הקאנצלרית הראשונה בתולדות גרמניה, "מתגאה בשיעורי תמיכה מטאורים, והשגשוג של הכלכלה הגרמנית מיוחס בדרך כלל לאפקט מרקל".

פי דידי, שהמעצבת ויויאן טאם תארה כ"כוח טבע" ו"איש רנסאנס", נולד בהארלם בשם שון קומבס, הפך לראפר וכיום הוא מפיק מוזיקלי, מעצב בגדים ופילנטרופ.

ריס וויתרספון, מריל סטריפ ואורחן פומאק

ברשימה מופיעות גם השחקנית ריס וויתרספון, שזכתה לאחרונה באוסקר על משחקה כג'ון קרטר ב"הולך בדרכי", דוגמנית העל ומפקידת הטלוויזיה טיירה בנקס, והשחקנית הוותיקה [[מריל סטריפ]].

הטיים הקדיש קטגוריה מיוחדת ל"גיבורים וחלוצים", שבה מופיעים בין השאר סולן U-2 [[בונו]], ושחקנית הקולנוע [[אנג'לינה ג'ולי]], שניהם פעילים חשובים למען זכויות אדם ברחבי העולם.

המגזין הילל את הסופר אורחן פומאק, שנאלץ לעזוב את טורקיה ב-2005 בגלל ספרו "שמי הוא אדום". ברומן הוא "מעביר ביקורת ממוקדת" על רצח העם הארמני ב-1915 ודיכוי המיעוט הכורדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully