וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: פוחולס נכנס לספרים

30.4.2006 / 15:14

היה לחובט היחיד אי פעם שרשם 14 הומראנס באפריל, ב-1:2 של סט. לואיס על וושינגטון. גלאווין הרשים ב-0:1 של המטס על אטלנטה

סט. לואיס - וושינגטון 1:2

אלברט פוחולס הוא חובט קלאץ', ומהסיבה הזו לא הופתע איש כשחבט להומר מנצח על ג'ון ראוץ' באינינג השמיני. אלא שזה לא היה סתם הומר, אלא הומר מספר 14, כשהלוח עדיין מורה על 29 באפריל, הפעם הראשונה בה שחקן מהמייג'ורס חובט לכזו כמות של הומרים בחודש הפתיחה. "אני לא משחק בשביל שיאים, אני משחק כדי לנצח משחקים", אמר פוחולס בהחלטיות. בינתיים הוא עושה את שני הדברים. בריידן לופר זכה בניצחון וג'ייסון איזרינגהאוזן בשמירה, לאחר שכריס קרפנטר וליבאן הרננדז הגישו שבעה אינינגים סולידיים כל אחד.


אטלנטה - מטס 1:0

טום גלאווין עלה עם מאזן של 9:2 מול הברייבס והחליט שהפעם המשחק הוא שלו. הומר של פול לו דוקה על ג'ון תומסון באינינג השישי עשה את ההבדל, כשגלאווין הולך שבעה אינינגים חסכוניים עם חשמול אחד בלבד. בילי וגנר סגר עניין עם שמירה שביעית העונה, בדיוק ההפרש בין המטס לברייבס בראש טבלת ה-NL מזרח. יש יורשת, או שמוקדם עדיין?


פיטסבורג - פילדלפיה 2:3

הפיליז הפתטיים עומדים כעת בפני סוויפ של הפייראטס, לאחר שפול מאהולם הגיש שבעה וארבעה, ג'רומי ברניץ חבט להומר והכניס שתי ריצות הביתה ורוברטו הרננדז שמר היטב על כמעט פישול של מייק גונזאלז. הומר לארון רוואנד בפילי, הפסד לקורי ליידל.


סן דייגו - דודג'רס 4:2

ואם בפתטיים עסקינן, הפאדרס ממש מזוויעים. ברט טומקו הגיש שבעה אינינגים והסתייע בהומר ושתי ריצות של נומאר גרסיהפארה. קליי הנסלי נוצח למרות שבעה וארבעה, כשדני באעז ממשיך לעשות קולות של טופ קלוזר עם שמירה שמינית בשמונה נסיונות ו-ERA של 0.00.


שיקגו קאבס - מילווקי 16:2

התפוצצות רבתי של הברוורס והומרים של פרינס פילדר (שניים), ג'יי ג'יי הארדי, ריקי וויקס, קרלוס לי וביל הול. דאג דייויס זכה באחד מנצחונותיו הקלים בקריירה, כשגלנדון ראש חוטף על הראש עם שבע ריצות ב-2.2 אינינגים.


פלורידה - קולורדו 8:7

יממה אחרי שבראיין פואנטס שבר שמירה ורצף של 21 נסיונות מוצלחים, הוא פתח עוד אחד. זה לא היה יפה, הוא הוליך חובט וגם הרשה חבטה, אבל רשם שתי קטילות והשאיר את הניצחון בידי מיגל אסנסיו. הומר ושלוש ריצות לגארט אטקינס ברוקיז, הומר גם לג'וש ווילינגהאם מפלורידה.


סינסינטי - יוסטון 3:6

גם דייויד וות'רס בגרוב. הקלוזר של סינסינטי סגר ערב שני בוויקאנד, והרדס מתגלגלים קדימה עם ניצחון שישי רצוף. ארון הראנג חזר משאט אאוט מרשים במילווקי והראה שאפשר להמשיך לסמוך עליו, עם שבעה ושבעה. מהצד השני נחבט אנדי פטיט קשות, בעיקר באינינג הרביעי, בו ספג ארבע ריצות ואת ההפסד.


סן פרנסיסקו - אריזונה 2:3

מויסס אלו, בפתיחת עונה קטלנית, חבט להומר באינינג התשיעי מידי לואיס ויזקאינו, כשהוא נשען על מהלך הגנתי מופלא של רנדי ווין, ששדד הומר לאריק בירנס בחלק העליון של האינינג. בארי בונדס לא שיחק, מה שרק עזר לג'איינטס, כי אין סיכוי שהיה לוקח כדור כזה. "זה היה שינוי מומנטום ואני בטוח שזה עזר למויסס לחבוט את ההומראן", אמר ווין. ארמנדו בניטז הפוקסיונר זכה בניצחון.

על ה-AL - אחרי הפסקה קצרה לפרסומות.

AL: פפלבון מתחיל להפחיד

טמפה ביי - בוסטון 9:6

כמו בלילה הקודם, גם הפעם בוסטון כרתה לעצמה בור של 4:0 באינינגים הראשונים, מאחורי לני דינארדו. אבל הרד סוקס חזרו בגדול פעמיים. פעם אחת זה קרה באינינג השישי, כשרשמו ארבע ריצות והשוו, ופעם אחת בתשיעי, כשרשמו עוד ארבע ריצות שהספיקו להפוך את התוצאה מ-6:5 ל-6:9. אז נכנס ג'ונת'ן פפלבון והכיש את כל הצד בדרך לשמירה עשירית העונה. ג'ייסון וריטק אחראי לסינגל שהפריד את השוויון ונתן ניצחון לקית' פולק המזליסט, עם ניצחון שני. הומראן וטריפל למני רמירז.


יאנקיז - טורונטו 6:17

רנדי ג'ונסון זכה בניצחון, אבל לא הוא חתום עליו, כי אם ג'וני דיימון, בשני הומרים ושלושה ריביז על ג'וש טאוורס. הבלו ג'ייז הוליכו 0:2 אבל חטפו בומבה של דיימון ואחת של ג'ייסון ג'יאמבי באינינג הראשון כדי לרדת ממנו בפיגור 4:2. אחרי יתרון 2:5 נתן ג'ונסון המזעזע (שש ריצות בחמישה אינינגים) לציפורים לחזור ל-5:5, אבל דיימון שוב חבט להומר, והיאנקיז המשיכו להכניס ריצות הביתה. הם רשמו לפחות ריצה אחת בכל אחד משמונת האינינגים בהם עלו לחבוט. הפעם הקודמת והיחידה בה עשו זאת - 26 ביולי 1939, ב-1:14 על סט. לואיס.


דטרויט - מינסוטה 1:18

גם בדטרויט יודעים דבר או שניים על חבטות. הטבח בטווינס נמשך, כשהטייגרס מנצחים 1:27 בתוך יומיים. זהו נצחונם הגבוה ביותר מזה 13 שנה, והם השיגו אותו בזכות שני הומרים של קרלוס גיין, אחד של קרטיס גרנדרסון ואחד של מגליו אורדונייז. שבעה אינינגים לג'סטין ורלנדר, קרלוס סילבה בצד הנטבח.


בולטימור - סיאטל 8:6

הגשה רעה של האוריולס העניקה את הניצחון למארינרס, למרות הומר בן שלוש ריצות של קורי פטרסון. שש ריצות באינינג השישי העניקו ניצחון לא מרשים לפליקס הרננדז, עם חמישה אינינגים וארבע ריצות חובה, והפסד לג'ים בראוור. קרל אוורט חבט להומר בסיאטל וכמוהו אדריאן בלטרה, עם הראשון שלו העונה.


קליבלנד - טקסס 7:5

קווין מנץ' לא חבט הפעם להומר והרצף שלו נעצר על שבעה משחקים, אבל קווין אחר, מילווד, הגיש שבעה וקטל שבעה בניצחון הגדול. אקינורי אוטסוקה רשם שמירה ראשונה בתפקידו כקלוזר, אחרי שאנטוניו אלפונסקה כמעט חירב את הניצחון עם שלוש ריצות חובה. הומרים לבראד ווילקרסון בטקסס ולבן ברוסארד בקליבלנד.


לוס אנג'לס איינג'לס - שיקגו וייט סוקס 2:1

חוזה קונטרראס ממשיך בכושר חייתי, עם 8.1 אינינגים וארבע קטילות, כשהוא קוצר נצחון ליגה מספר 12 ברציפות. ההבדל במשחק היה הומר של ג'ים ת'ומה, העשירי שלו העונה, מידי ברנדן דונלי. קלווים אסקובר נוצח, בובי ג'נקס עם השמירה.


המשחק בין קנזס סיטי לאוקלנד הופסק באינינג השלישי, במצב של 1:6 לרויאלס (עד שהם מובילים כבר, מפסיקים להם את המשחק).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully