וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר במשטרה: אסיר שהורשע ברצח אינו הרוצח

30.4.2006 / 12:02

ראש אגף החקירות במחוז מרכז טוען כי גרגורי בשירוב, המרצה מאסר עולם, כלל אינו הרוצח וכי יש לפתוח החקירה בעניינו מחדש

ראש אגף החקירות במחוז מרכז של המשטרה, נצ"מ אבי מנצור, סבור כי גרגורי בשירוב, הנושא עונש מאסר עולם על רצח, איננו הרוצח. בשירוב הורשע לפני כ-3 שנים בדקירתו למוות של איגור דרובניוב בקטטה ב[[ראשון לציון]]. הוא ערער על הרשעתו לבית המשפט העליון.

על פי גרסת המשטרה המקורית, כנופיה קווקזית צעירה, שבראשה עמד גרגורי בשירוב, התעמתה עם איגור דרובניוב, לאחר שקילל נערות ליד התחנה המרכזית בראשון לציון. הנערות ברחו ופנו לבשירוב, שהיה בקרבת מקום, והוא וכמה מאנשיו פנו לדבורנינו. ויכוח התפתח בין הצעירים, במהלכו שלף בשירוב סכין ודקר את דבורנינו, שהתמוטט לנגד עיניהם. השלושה נעצרו אז, ונאספו נגדם ראיות ישירות הקושרות אותם לביצוע הרצח. בשירוב הורשע ברצח דרובניוב, והוא מרצה עונש מאסר מאז.

בדיונים בין המשטרה לפרקליטות לקראת הערעור אמר נצ"מ מנצור, כי הוא סבור שבשירוב אינו הרוצח והמליץ לפתוח מחדש את תיק החקירה. הוא גם הגיש את מסקנותיו בכתב לראש מחלקת החקירות במשטרה ול[[פרקליט המדינה]].

חרף המלצותיו של מנצור, החליטו במשטרה ובפרקליטות להגן על ההרשעה גם בבית המשפט העליון. בקול ישראל דווח, כי ההחלטה התקבלה בדיון פנימי על פי המלצתם של הגורמים המקצועיים.

פרקליטו של בשירוב, עו"ד זאב גורדון, אומר כי הרוצח האמיתי נמלט ל[[גרמניה]] וכי נצ"מ מנצור אף נסע לשם כדי לחקור את בני משפחתו. הוא אמר לקול ישראל, כי הפרקליטות אינה מאפשרת להגנה לעיין במסמך שהגיש מנצור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully