וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספינת התענוגות הגדולה בעולם יוצאת לדרך

רויטרס

30.4.2006 / 0:01

הספינה "חופש הימים" שוקלת 158 אלף טון, ויכולה לארח 3,600 נוסעים שיהנו מפארק מים, זירת אגרוף ובריכת גלים

ספינת התענוגות הגדולה בעולם עגנה בנמל סאות'המפטון ב[[אנגליה]] לקראת יציאתה למסעה הראשון. הספינה, שגדולה פי ארבעה מה[[טיטאניק]], מציעה לנוסעים שורה של שירותים ופינוקים שלא נראו עד כה בספינות כאלה. היא יכולה לארח 3,600 נוסעים ב-1,800 חדרים. אורכה הוא כשל 37 אוטובוסים – יותר מ[[מגדל אייפל]].

הספינה, "חופש הימים", שוקלת 158 אלף טון, והיא כוללת בריכה עם גלים המלאכותיים עבור הגולשים, זירת החלקה על הקרח, פארק מים, זירת אגרוף וקיר טיפוס. בחברה שבנתה את "חופש הימים",Royal Caribbean, אומרים שהיא תוכננה כך שתפנה למכנה הרחב ביותר של נוסעים.

הספינה תפליג ביום רביעי הקרוב ל[[ניו יורק]] ומשם תצא ל[[מיאמי]], ותשתלב בשיט התענוגות בקריביים. עד שתצא לדרכה, יתארחו על הספינה אח"מים ועיתונאי תיירות.

ייתכן שתהילתה של הספינה הענקית תהיה בקרוב מאחוריה. בימים אלו נבנית ספינה במשקל 220 אלף טונות, וצופים שהיא תהיה מוכנה בשנת 2009. לצד החגיגות על השקתה של הספינה, יש הטוענים שהספינות הופכות לגדולות מדי וכי השוק מוצף. מוקדם יותר החודש הודיע חברת "קרניבל", שהיא תעביר את מרכז הכובש של פעילותה לאירופה, אחרי שהשוק הקריבי נחלש בגלל החשש מהוריקנים והביקוש הפוחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully