וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט: אחמדינג'אד הוא פסיכופאת כמו היטלר

29.4.2006 / 15:05

רה"מ בפועל אמר כי נשיא איראן הוא "פסיכופאת מהסוג הגרוע ביותר" שמזכיר את היטלר, ו"אלוהים ישמור אם ישיג נשק גרעיני"

נשיא איראן, מחמוד אחמדינג'אד, הוא פסיכופאת ואנטישמי שהצהרותיו מזכירות את אלו של אדולף היטלר – כך אמר ראש הממשלה בפועל, אהוד אולמרט, בריאיון לעיתון הגרמני בילד. "אחמדינג'אד מדבר היום כמו שהיטלר דיבר לפני שתפס את השלטון", אמר אולמרט. "הוא מדבר על השמדה מוחלטת, מחיקה של כל העם היהודי".

אחמדינג'אד הכחיש את קיום השואה מספר פעמים, וקרא למחוק את ישראל מהמפה. הוא הציע להעביר את המדינה לאירופה או צפון אמריקה. "כך שאתם יכולים לראות, אנחנו מתעסקים כאן עם פסיכופאת מהסוג הגרוע ביותר, עם אנטישמי", אמר אולמרט. "אלוהים ישמור אם האיש הזה ישים את ידיו אי פעם על נשק גרעיני, ויממש את האיומים שלו".

איראן הודיעה היום, שוב, כי זו זכותה הריבונית להעשיר אורניום, וכי לא תפסיק אותה לעולם. נשיא איראן אחמדינג'אד אמר הבוקר כי ארצו "לא תישא ותיתן על זכותה המוחלטת להשתמש בטכנולוגיה גרעינית אזרחית". אולם, סגן ראש הסוכנות לאנרגיה אטומית של איראן, מוחמד סעידי, אמר היום כי איראן תאפשר לפקחי האו"ם לחדש את בדיקות הפתע במתקניה, אם נושא הגרעין האיראני יוסר מסדר יומה של מועצת הביטחון ויוחזר לסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית. סעידי ציין עם זאת, כי איראן תמשיך בפעילות העשרת האורניום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully