וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: טורונטו ניצחה בניו יורק

29.4.2006 / 10:51

הסתייעה בשני הומרים של שיי הילנברנד ובהגשה טובה של האלאדיי כדי לנצח 2:7. פדרו והמטס גברו על סמולץ ואטלנטה, הומר 13 לפוחולס

ניו יורק יאנקיז - טורונטו 7:2

רוי האלאדיי עדיין לא בכושר מלא, ולכן הגיש רק 5.1 אינינגים, אבל זה הספיק לניצחון של הבלו ג'ייז, שממשיכים לעשות קולות של "אנחנו בסביבה". פרנק קטאלנוטו פתח באינינג הראשון עם הומר על ג'ארט רייט, והגיבור של הערב היה שיי הילנברנד, שחבט להומרים על טניון סטרץ וסקוט פרוקטור. בי ג'יי ראיין זכה לשמירה.


קליבלנד - טקסס 6:7

תשמעו, השולת!!!111 הזה הוא משהו מיוחד. בוב וויקמן הצליח לסבך את עצמו, את אחותו ואת כל בני משפחתו בנסיון השמירה, אבל השמן יצא מזה בסוף עם הסייב. הוא נתן הומר לקווין מנץ', השחקן הכי לוהט בליגה. למנץ' היה זה הומר במשחק שביעי ברציפות. אבל הסוף היה טוב מבחינת אדון חבית, ששמר במשחקו ה-21 ברציפות, הרצף הגבוה בקריירה. ג'ייסון דייויס זכה בניצחון, ריק באוור בהפסד.


בולטימור - סיאטל 2:5

הומר של קורי פטרסון והשישי העונה של מיגל טחאדה עיצבו את הניצחון של הציפורים. דניאל קבררה חסר השליטה הוליך רק חובט אחד, וסיים שבעה אינינגים יפים וניצחון על גיל מש. שמירה שביעית העונה לכריס ריי.


דטרויט - מינסוטה 0:9

אחרי שנחבט קשות בפתיחה הקודמת שלו, נייט רוברטסון החליט שלא מתאים לו עוד פעם. הטייגרס הוציאו את בראד ראדקה מוקדם מהעניינים, עם 0:6 אחרי שלושה אינינגים, מה שאפשר לרוברטסון לשייט עם שבעה ושבעה. הומר מספר 10 העונה לכריס שלטון ו-3 למרקוס תיימס.


טמפה ביי - בוסטון 2:5

גם מאט קלמנט סבל מפתיחה כושלת, כשהעניק ארבע ריצות מהירות לדוויל רייז, עם 0:4 כבר באינינג השני. בוסטון ניסתה לחזור למשחק, אבל יותר משתי ריצות על הלוח באינינג השמיני לא שמה. שישה אינינגים לאקס רד סוק, קייסי פוסום.


קנזס סיטי - אוקלנד 5:3

ריץ' הארדן, האס של אוקלנד, נכנס לרשימת הפצועים, ובלעדיו יצטרכו המגישים הפותחים של האייס להתאמץ מעט יותר. דני הארן המצוין הלך שמונה אינינגים וקטל שישה חובטים, כשהוא נעזר בהומר וארבעה ריביז של מארק אליס. קירק סאארלוס זכה בשמירה, אחרי שקיקו קאלרו לא היה יציב בתור הקלוזר במשחק. הומרים למייק סוויני ורג'י סנדרס (ביחד הם בני 200) לרויאלס.


איינג'לס - וייט סוקס 8:5

עצוב, עצוב לראות את ג'ף וויבר העגלון מרשה ריצות לכל עבר. וויבר חילק שמונה ריצות, חמש באינינג השני ושלוש בשלישי, ב-2.1 אינינגים של עבודה. למרות פיגור 2:0 מהומר של ולאדימיר גררו, הגרביים עלו ל-2:8, והמלאכים יכלו רק לצמק בהמשך. פרדי גארסיה זכה בניצחון, ג'רמיין דיי עם הומר לאלופה. ארבעה ריביז לגררו.

על משחקי ה-NL - בהמשך הסיקור

NL: בונדס השתווה לרות' במאזן בסיסי האקסטרה

סן פרנסיסקו - אריזונה 2:10

ג'ייסון שמידט, בשנים האחרונות במעמד רופף מזה שהיה לו כאס, הגיש שבעה וקטל תשעה, אבל הסיפור, איך לא, היה שוב בארי בונדס. בונדס הכניס ארבע ריצות הביתה, כשדאבל אותו חבט לשלוש מהריצות איזן אותו עם בייב רות' במאזן החבטות לאקסטרה בסיסים (יותר מסינגל) בהיסטוריה. לשניהם יש 1,356 בסיסי אקסטרה בקריירה. גם מויסס אלו רשם ארבע הכנסות, שלוש מהן בהומר.


סינסינטי - יוסטון 4:5

ברנדון קלאוסן נתן קרב לרוי אוסוולט, ובסוף יצא מנצח, לא לפני שדייויד וות'רס (יש אנשים שמחזיקים את הגועל הזה בפנטזי שלהם) הירשה הומר ללאנס ברקמן ועשה הרבה דפיקות לב לאנשי הרדס. סינסי הובילה 2:5, כשברקמן רשם הומר בן שתי ריצות. לוות'רס היתה זו שמירה שביעית, לאוסוולט הפסד ראשון.


שיקגו קאבס - מילווקי 2:6

גרג מדוקס היה למגיש הראשון שמגיע לחמישה נצחונות העונה. מאד דוג פשוט פנטסטי, והפעם עם שישה אינינגים ושישה אוורורים. הוא הסתייע בהומר ושתי ריצות של רוני סדניו ובהומר מספר 4 העונה של ז'אק ג'ונס.


סן דייגו - דודג'רס 3:0

אולי זה פטקו פארק ואולי זה סתם כי הפאדרס מצחינים יותר מהירקון. ג'יי סאו הגיש שישה אינינגים, לדני באעז הספיקו ארבע הגשות לשמירה השביעית העונה (ERA 0.00) והדודג'רס חלפו על פני סן דייגו במשחק הראשון בסדרה.


אטלנטה - ניו יורק מטס 5:2

שעות ספורות אחרי מדוקס, פדרו מרטינז הגיש היטב שבעה וחמישה, מה שסייע לו לעבור את ג'ון סמולץ ולהתקבע גם הוא על מאזן 0:5. סמולצי החזיק מעמד שבעה אינינגים, בהם הכיש עשרה חובטים, אבל נכנע להומר של דייויד רייט, שהוסיף אחד אחר כך על כריס ריטסמה. המטס היו ביתרון 0:3, כשפדרו הירשה הומר בן שתי ריצות לצ'יפר ג'ונס. בילי וגנר נכנס במצב 2:5, מילא את הבסיסים אבל יצא מהברוך עם השמירה.


סט. לואיס - וושינגטון 3:8

אלברט פוחולס חבט להומר מספר 13 העונה. בכך השווה פוחולס שיא MLB לחודש אפריל, אותו הוא חולק עם קן גריפי ג'וניור שקבע אותו בסיאטל ולואיס גונזאלס, שעשה זאת ב-2001 באריזונה. יש לו יומיים לנסות ולשבור את השיא.

אבל הנשיונלס הסתערו מכל כיוון על ג'ייסון מארקי כבר בפתיחה. ניק ג'ונסון, עם הומר שישי העונה, וראיין צימרמן העלו אותם ל-0:4 כבר באינינג הראשון, ומשם לא הביטו אחורה. ניצחון שני העונה לטוני ארמאס ג'וניור.


פלורידה - קולורדו 3:2 (אחרי עשרה)

בראיין פואנטס, מגיש אמין בדרך כלל, הסריח את הארנבות ונתן למארלינס להשוות עליו באינינג התשיעי, מה שחיסל רצף של 21 שמירות מוצלחות. אבל הוא זכה בניצחון אחרי שקלינט בארמס הכניס הביתה את הריצה המנצחת מידי מאט הרג'ס, וסקוט דומן שמר בהצלחה. הרוקיז עם שמונה נצחונות חוץ העונה. בעונה שעברה הם הגיעו להישג הזה ביולי. הומר שביעי לבראדלי הופ.


פיטסבורג - פילדלפיה 1:3

איאן סנל הגיש היטב מול ברט מאיירס והפיליז. סנל הלך שבעה וקטל שבעה, כשהוא נעזר בשמירה של מייק גונזאלס, בדרבי הראשון של פנסילבניה השנה. מאיירס, עם שבעה ושמונה, נאלץ להשלים עם ההפסד.

טבלאות

מזרח

טורונטו בלו ג'ייז 9:12
בוסטון רד סוקס 10:13
בולטימור אוריולס 11:13
ניו יורק יאנקיז 10:11
טמפה ביי דוויל רייז 13:10


מרכז

שיקגו וייט סוקס 7:15
דטרויט טייגרס 9:14
קליבלנד אינדיאנס 10:13
מינסוטה טווינס 13:9
קנזס סיטי רויאלס 16:5


מערב

לוס אנג'לס איינג'לס מאנהיים 11:12
אוקלנד את'לטיקס 12:11
טקסס ריינג'רס 12:11
סיאטל מארינרס 15:9


NL

ניו יורק מטס 7:15
אטלנטה ברייבס 13:9
פילדלפיה פיליז 13:9
וושינגטון נאשיונלס 15:8
פלורידה מארלינס 14:6


מרכז

סינסינטי רדס 7:16
יוסטון אסטרוס 7:15
סט. לואיס קרדינלס 8:15
שיקגו קאבס 8:13
מילווקי ברוורס 11:12
פיטסבורג פייראטס 18:6


מערב

קולורדו רוקיז 10:13
סן פרנסיסקו ג'איינטס 10:12
לוס אנג'לס דודג'רס 12:11
אריזונה דיאמונדבקס 12:11
סן דייגו פאדרס 14:8

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully