וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמינם עושה סולחה

שירות וואלה! סלבס

29.4.2006 / 2:00

אחרי סכסוך עמוס מטען, הראפר הלבן מממן את התרופות של אמו הגוססת

הפרובוקטור הגדול עשה מצווה, כששילם כ-384 אלף דולר על התרופות של אימו הגוססת מסרטן שד, שהתפתח לכל חלקי גופה. האם, דבי נלסון, חלתה ב-2003 ושנה לאחר מכן פשטה את הרגל בשל עלותם הגבוהה של התרופות (יאללה, לסל הבריאות!).

הסכסוך ביניהם מוכר מאד למעריצי אמינם, בעיקר בעקבות השיר 'מנקה את הארון', בו קרא לה "כלבה אנוכית" וטען שהיא מכורה לסמים; בנוסף, בסרט '8 מייל' - המבוסס על חייו של אמינם - מתוארת דמות אימו כג'אנקית של אלכוהול; והכי גרוע - אמינם האשים את אימו בכך שהמציאה את המחלה כדי לזכות בתשומת לב. ב-2002 דבי נלסון עשתה מעשה כשתבעה את בנה על הכפשת שמה ודרשה כמעט 13 מיליון דולר (!). אמינם ונלסון התפשרו על פיצוי של 27 אלף דולר.

על פי 'הסאן', מקורב למשפחה טוען כי "הסרטן של דבי נתן פרספקטיבה שונה ליחסים. היא מרגישה שלא תצא מהמחלה ונואשת לגשר בינה לבין בנה, לפני שיהיה מאוחר יותר". אותו מקור הוסיף כי "לאחרונה החל אמינם לסייע במימון התרופות. השניים דיברו בטלפון מספר פעמים והיא מתה שיבקר אותה".

מותה הצפוי של אימו, עשוי להיות הצרה השלישית שנפלה על הגרסה הראפרית של איוב, אחרי רצח חברו הראפר פרוף והגירושים השניים מהדאבל-אקסית קים.

פחחח... הסכסוך של וואלה! סלבס עם אחיותיה הוואלות!, יגיע עד הקבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully