וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבי מזוז: ליברמן יוכל להיות שר

28.4.2006 / 10:01

בקרבת היועמ"ש מעריכים כי למרות חומר החקירה החדש, אין מניעה חוקית שליברמן יכהן כשר. הוא עדיין לא יוכל להיות השר לבט"פ

מקורביו של [[היועץ המשפטי לממשלה]], [[מני מזוז]], אומרים הבוקר כי החקירה הנוספת על החשדות החדשים נגד יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, לא תמנע ממנו להתמנות לשר בממשלה, למרות שמדובר בחשדות בתחום טוהר המידות. למרות דברים אלה, קביעתו של מזוז לפיה ליברמן לא יוכל להתמנות בשלב זה לשר לבטחון פנים - עומדת בעינה.

הבוקר מתח היועץ המשפטי של ישראל ביתנו, עורך הדין יואב מאני, ביקורת על הסחבת בחקירות המשטרה ועל עיתוי הפרסום אמש על החקירה החדשה נגד ליברמן. "איך זה שאחרי 8 שנים פתאום משום מקום מגיע מידע חדש ונפתחת חקירה חדשה?", תמה מאני בראיון לגלי צה"ל.

עם היוודע דבר החקירה, קבע מזוז בפגישה בה השתתפו גם גורמי משטרה בכירים, כי למרות שהתמשכות ההליכים בפרשה מעוררת חוסר נוחות ציבורית, לא ניתן להתעלם מהחומרים החדשים וממהות החשדות שהם מעוררים. עם זאת, בתביעה הכללית הודיעו שיעשו מאמצים למצות את החקירה מהר ככל האפשר.

החקירה הפלילית נגד ליברמן החלה כבר בשנת 2000 בעקבות פרסום דו"ח [[מבקר המדינה]], ממנו עלה חשד לאי-סדרים כספייים במפלגת ישראל ביתנו. המבקר קבע שהמפלגה "קיבלה קו אשראי בבנק בערך של מיליון דולר. כביטחון לקו אשראי זה שימשה ערבות בנקאית של בנק שמושבו ב[[וינה]]. הבנק הווינאי קיבל כבטוחה נגדית להעמדת הערבות, ערבות אישית שהעמיד תושב חוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully