וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכבת דרסה למוות גמל פצוע על המסילה

27.4.2006 / 19:31

רכבת נוסעים פגעה בגמל ששכב על המסילה ליד לוד. ברכבת ישראל טוענים שניסו לעצור אך לא הצליחו. הנוסעים מציגים גרסה שונה

היום בצהריים פגעה רכבת נוסעים ב[[גמל]] שהיה מוטל פצוע על המסילה. פרטי האירוע עדיין לא ברורים, אך מדבריו של עד ראייה עולה כי למרות שאנשי רכבת ישראל ראו את הגמל הפצוע, איש לא טרח לחלץ אותו או לוודא שרכבת אחרת לא תדרוס אותו.

ערן דיין, אחד הנוסעים, סיפר לוואלה! חדשות, כי בעת נסיעה ברכבת מ[[תל אביב]] ל[[רחובות]], נעצרה לפתע הרכבת מעט לפני תחנת [[לוד]]. "במסילה הנגדית", הוא מספר, "ראינו גמל, הפוך על גבו ומתפתל, ודם יורד מאפו. יחד עם זאת, הפגיעה לא נראה חמורה. הכרטיסן ואנשי הביטחון ירדו מהרכבת על מנת לבדוק את המצב, והכרטיסן אמר שאולי יבטלו את הרכבת מהצד השני.

"חלק מהנוסעים טענו שגמל נוסף תקוע מתחת לגלגלי הרכבת, אבל לא ניתן היה לראות זאת בוודאות. לאחר כמה דקות עברה הרכבת מהכיוון הנגדי במהירות די גבוהה. הסתכלנו החוצה וראינו את אנשי הביטחון והכרטיסן סוחבים הצידה גמל, שהיה ללא ספק מת. לא ברור לי אם זה היה הגמל הפצוע מלכתחילה, או הגמל שהיה מתחת לרכבת שלנו, אם היה כזה. לאחר כרבע שעה החלה הרכבת בה ישבתי לנוע לכיוון הנגדי, חזרה לתחנת כפר חב"ד, על מנת שהנוסעים יוכלו להחליף רכבות בתחנה".

אחר הצהרים פנה דיין פנה לעמותת "תנו לחיות לחיות" ודיווח על האירוע. אתי אלטמן, דוברת העמותה, הגיבה בחריפות והעלתה מספר שאלות. "זהו בעל חיים כל כך גדול, שניתן לראותו למרחקים, ולא ניתן לפספס אותו. כשהגמל כבר שכב פצוע, מדוע לא עצרו את תנועת הרכבות בקו זה על מנת לחלצו? מדוע לא עצרו את הרכבת שבאה ממול ובסופו של דבר הרגה את הגמל? תאונה עם גמל מהווה גם סכנה ממשית לנוסעי הרכבת".

בתגובה לפניית וואלה! חדשות נמסר מרכבת ישראל: "לא הייתה שום אכזריות או התעללות. לצערנו, הרכבת פגעה בגמל על המסילה, לאחר שניסתה לעצור ולא הצליחה". יש לציין, כי רכבת ישראל לא דיווחה על האירוע מיוזמתה, ושהוא נודע רק בעקבות הפנייה לעמותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully