וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמדוקס הציגה הכנסות שיא של 600 מ' ד'

שרון שפורר

26.4.2006 / 23:03

עקפה תחזיות האנליסטים בשורה התחתונה עם רווח של כ-82 מ' ד'. ברבעון הנוכחי מצפה אמדוקס כבר להכנסות של 622 מיליון דולר

"2006 תהיה שנה יוצאת דופן עבור אמדוקס", אמר נשיא ומנכ"ל החברה, דב בהרב בעת פרסום תוצאות הרבעון הרביעי של 2005 והפיסקלי הראשון של ענקית הבילינג הישראלית, והוא כנראה ידע על מה הוא מדבר. דיווחה הלילה על תוצאות שיא ברבעון החולף - הפיסקלי השני של החברה. אמדוקס גם סיפקה תחזית אופטימית ביותר לרבעון הנוכחי ולשנה כולה - תחזית שעולה על אלו שסיפקו האנליסטים בוול סטריט.

אמדוקס סיימה את חודשים ינואר-מארס 2006 עם הכנסות שיא של 601 מיליון דולר - זינוק של 23% אל מול הרבעון המקביל לפני שנה ודומה לקונצנזוס תחזיות האנליסטים. בשורה התחתונה, הציגה החברה רווח של 81.8 מיליון דולר, 38 סנט למניה, לעומת רווח נקי של 74.3 מיליון דולר או 34 סנט למניה.

הרווח הנקי של אמדוקס, בניכוי הוצאות הנובעות מרכישת חברות והוצאות תגמול מבוסס הון, נטו ממס, שהסתכמו ב-13.7 מיליון דולר, הגיע לגובה של 95.5 מיליון דולר, או 44 סנט למניה - בעוד קונצנזוס תחזיות האנליסטים דיבר על רווח למניה של 42 סנט בלבד.

תזרים המזומנים החופשי של החברה, המוגדר כתזרים מזומנים הנובע מפעילות שוטפת בניכוי השקעות הוניות נטו ותשלומי קרן בגין חכירות הוניות, הסתכם ב-486 מיליון דולר ברבעון זה.

"זה היה רבעון נוסף מוצלח מאוד עבור אמדוקס", אמר בהרב עם פרסום התוצאות והוסיף, כי "ביצועים אלו הם תוצאה של יישום האסטרטגיה של אספקת מערכות התומכות בניהול לקוחות אינטגרטיווי לספקיות השירותים הגדולות (top tier) על ידי 13 אלף עובדי החברה".

"זה היה אחד הרבעונים הטובים ביותר בתולדות החברה מבחינת חתימת עסקות חדשות", אומר בהרב. "הביקוש למוצרים ולשירותים של אמדוקס ממשיך להיות מונע על ידי הצורך של ספקיות השירותים להתמודד עם התחרות, המיזוגים והתלכדות השירותים בשוק. תוכן דיגיטלי יהווה מקור הכנסה עתידי חשוב שיילך ויגדל, ככל שספקיות השירותים תמשכנה להשיק מוצרים ושירותים חדשים, ואנו נרחיב את נוכחותנו בתחום זה עם רכישתה של Qpass. אנו בטוחים שגם בשנת הכספים 2006 ולאחר מכן נמשיך להציג תוצאות חזקות", הוא חוזר שוב על תחזיתו מסופו של הרבעון הראשון של החברה.

במהלך הרבעון השני (עליו דיווחה היום) כללו העסקות החדשות של אמדוקס אחת עשרה זכיות מרכזיות חדשות, בנוסף לספרינט נקסטל. זכיות אלו כוללות פרויקט גדול עם חברה בת של לקוח קיים בתחום התקשורת הקווית, שבחר ליישם אסטרטגיה של ניהול לקוחות אינטגרטיווי. בתחום המדריכים המסווגים, לאמדוקס היו מספר זכיות בפרויקטים הכוללים אוטומציה ותמיכה בתהליכי מכירות פרסום דיגיטלי ומיקור חוץ של תהליכים עסקיים. אמדוקס גם נבחרה על ידי חברת Vimpelcom והחברות הבנות שלה במדינות חבר העמים אשר מיישמות סטנדרטיזציה של מערכות על בסיס הטכנולוגיה של Amdocs בכדי לאפשר ניהול אינטגרטיווי של לקוחותיהן לשירותים הקוויים והסלולריים.

כעת צופה אמדוקס כי ברבעון השלישי של שנת 2006, המסתיים ב-30 ביוני הקרוב, הכנסותיה יסתכמו בכ-622 מיליון דולר והרווח המדולל בניכוי הוצאות חד פעמיות יגיע ל-46 סנט למניה. הרווח המדולל למניה על פי כללי החשבונאות המקובלים בארה"ב - ה-GAAP - צפוי להיות כ-39-40 סנט. תחזית זו, מציינת החברה, אינה כוללת את ההשפעות הצפויות עקב השלמת רכישת Qpass. ייתכן כי ברבעון השלישי תרשום אמדוקס הוצאה חד פעמית הנובעת מרכישה זו.

עבור 2006 כולה מצפה אמדוקס להכנסות של כ-2.445-2.465 מיליארד דולר ורווח מדולל למניה של 1.78-1.80 דולר, בניכוי הוצאות חד פעמיות. הרווח המדולל למניה, על פי כללי החשבונאות בארה"ב צפוי על פיה להגיע ל-1.51-1.55 דולר. ושוב היא מסייגת, תחזית זו אינה כוללת את ההשפעות הצפויות עקב השלמת רכישת Qpass.

התחזיות שסיפקה אמדוקס עבור שתי התקופות - הרבעון כמו גם השנה כולה, עולות על תחזיות האנליסטים בוול סטריט. אלו חוזים לה רווח של 43 סנט למניה על הכנסות של 609 מיליון דולר ברבעון ורווח של 1.7 דולר על הכנסות של 2.45 מיליארד דולר ב-2006 כולה.

מניות אמדוקס נסחרו היום בוול סטריט באדישות מה לקראת הדו"חות הכספיים, אחרי זינוק של 27% מתחילת 2006, שהביא את שווי השוק של החברה לכ-7 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully