וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם סיסטמס: ההכנסות זינקו ב-87% ל-219 מיליון ד'

עומרי כהן

26.4.2006 / 15:49

הרווח הנקי גדל ב-16% ל-7.1 מיליון דולר. דוב מורן: "נגיע השנה לרף הכנסות של מיליארד דולר"


חברת אם סיסטמס, המפתחת מוצרים מבוססי זיכרון פלאש (זיכרון בלתי נדיף) דיווחה היום, כי הכנסותיה ברבעון הראשון של 2006 זינקו ב-87% ל-219.9 מיליון דולר, בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. שיעור הרווח הגולמי עמד על 20.4% מסך ההכנסות ואילו הרווח הנקי גדל ב-15.6% ל-7.05 מיליון דולר (17 סנט למניה בדילול מלא). בנטרול ההוצאות על אופציות, שנרשמו לראשונה בדו"חות החברה, הסתכמו רווחי הפרופורמה ב-8.7 מיליון דולר (21 סנט למניה).

בוול סטריט ציפו עד כה מהחברה בממוצע, להכנסות נמוכות יותר של 162.4 מיליון דולר, ולרווח פרופרומה קטן יותר של 18 סנט למניה. תוצאות מוקדמות שפירסמה החברה, הצביעו על ציפייה להכנסות של יותר מ-194 מיליון דולר או יותר מ-170 מיליון דולר, לפני השינוי שביצעה החברה ברישום הכנסותיה, לפי דרישת ה-SEC.

בהודעה לתקשורת, ציין יו"ר ומנכ"ל החברה כי להערכתו יגיעו השנה הכנסות החברה לרף של מיליארד דולר. היקף הכנסות כזה, יבטא צמיחה של כ-63% בשורה העליונה. כפי שמעידות תוצאות הרבעון הראשון, הביקוש למוצרים שלנו ממשיך להיות חזק. אנחנו ממשיכים להיות אופטימיים, כי 2006 תהיה שנה מוצלחת נוספת של עם צמיחה יוצאת דופן עבור אם סיסמטמס", הוסיף מורן.

מורן ציין עוד, כי הוא מרוצה מאוד מתוצאות הרבעון הראשון, בהן השיגה החברה הכנסות ורווחים גבוהים מתחזיותיה המוקדמות, וזאת למרות תנאי שוק קשים וחולשה עונתית. "ברבעון הזה הצגנו את החוסן של המודל העסקי שלנו, אשר מאפשר לנו להראות ביצועים חזקים גם בסביבה מאתגרת", הוסיף מורן. לדבריו, תמשיך החברה להתמקד בשני השווקים המטרה העיקריים שלה, שוק כונני ה-USB הניידים (דיסק און קי) ושוק המכשירים הניידים (טלפונים סלולריים, מחחשבי כף יד ונגני MP3).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully