וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיסקונט ביטל אסיפת בעלי המניות בעניין הסכמי השכר

רם דגן

26.4.2006 / 8:29

ביום ראשון הודיע כי הוא מסיר מסדר היום את הבקשה להקצות ליו"ר אופציות, ואולם לא חל שינוי בסעיפי השכר והבונוס השנתי

נמשכת הסתבכותו של בנק דיסקונט סביב נושא ההצבעה על תוכנית התגמול של ההנהלה הבכירה. אתמול בשעות הלילה הודיע הבנק כי הוא דוחה את אסיפת בעלי המניות שהיתה אמורה להתקיים היום אחר הצהריים.

האסיפה בוטלה לאחר שאתמול המשיכה רשות ניירות ערך להפעיל לחצים על הבנק שלא לקיים את האסיפה. הרשות אף שלחה מכתב לבנק, שבו ביקשה ממנו לספק לה חוות דעת משפטית שתתמוך בקביעת הבנק כי לבעלי גרעין השליטה החדשים בבנק, קבוצת ברונפמן-שראן, אין עניין אישי בתנאי השכר של יו"ר הבנק שלמה זהר.

ביום ראשון הודיע הבנק כי הוא מסיר מסדר היום של האסיפה את הבקשה להקצות ליו"ר אופציות בשווי 35 מיליון שקל, ואולם לא חל שינוי בסעיפי השכר והבונוס השנתי. גורמים בשוק העריכו כי אחת הסיבות לכך שהבנק לא מחזיק בחוות דעת משפטית הדרושה היא כי לא נמצא עו"ד שיהיה מוכן לחתום עליה.

ביומיים האחרונים העביר דיסקונט מסמכים הקשורים בהליך אישור והתווית תוכנית התגמול בהתאם למכתב ששלחה הרשות לבנק ביום חמישי האחרון. הרשות דרשה לקבל את נימוקיהם של הדירקטוריון וועדת הביקורת - שנדרשו לשאלה מדוע בחרו לאשר את תוכנית התגמול. בנוסף, מבקשת הרשות לקבל מהבנק הבהרות באשר לשאלה אם הוחלט לבטל לחלוטין את תוכנית הקצאת האופציות למנכ"ל וליו"ר או רק לדחות אותה באופן זמני.

כעת, אם ירצה הבנק לקיים אסיפה בעניין, הוא ייאלץ להוציא דיווח מיידי נוסף שבו יחשוף את הנתונים על תוכנית השכר החדשה. במקביל, ביום חמישי אמור בנק הפועלים להגיש לרשות מסמכים ופרטים נוספים על האופן בו אושרו הבונוסים השנתיים של מנהלי הבנק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully