וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב במחלקת התיירים - טיסה בעמידה

26.4.2006 / 8:13

חברת איירבוס מנסה לדחוס עוד נוסעים, ולכן שוקדת על פיתוח מחלקת "טיסה בעמידה" בה ייקשרו הנוסעים לדרגשים מרצפת המטוס

הצפיפות במחלקות התיירים היא תופעה ידועה לשמצה עבור כל מי שבילה במחלקה מסוג זה: הכיסאות צפופים, אין מקום לרגליים והגוף התפוס. חברת [[איירבוס]] עובדת בימים אלה לצופף עוד את מחלקת התיירים, ושוקדת על פיתוח מטוס שבט [[מחלקת תיירים]] עומדים.

בעיתון "ידיעות אחרונות" דווח, כי התוכנית, אשר נמצאת בשלבי תכנון ראשוניים אמנם, אמורה להביא מספר גדול יותר של נוסעים. הנוסעים ייחגרו את חגורות הבטיחות בזמני ההמראה והנחיתה בלבד, לדרגשי עמידה שיזדקרו מרצפת המטוס. לכל דרגש יהיה מגש מתקפל. בעיתון ניו יורק טיימס דווח, כי החברה הציעה את הדגם החדש למספר חברות אסיאתיות, אך אף אחת מהן לא הזמינה את המטוס.

ללא קשר למחלקת העמידה, הגדילו בשנים האחרונות חברות התעופה את מספר הנוסעים במחלקות התיירים, לרוב על ידי הוספת שורת מושבים. חברות המטוסים החלו להשתמש בחומרים מודרניים לייצור כיסאות, ומשענות הכיסאות הפכו לדקים יותר. כך בבואינג 737 דחפו עוד 6 כיסאות, ולדגם 757 נוספו עוד 12 כיסאות.

השינויים המתוכננים צפויים להגדיל את רווחי חברות התעופה במיליוני דולרים. הכיסאות החדשים קלים יותר ב-7 קילוגרמים מהכיסאות הקודמים, דבר שיכול לחסוך בדלק לטיסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully