וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איראן: נעביר ידע גרעיני למדינות נוספות

25.4.2006 / 18:57

המנהיג הרוחני של איראן, עלי חמינאי, אמר את הדברים בפגישה עם נשיא סודן. שרת החוץ של ארה"ב, קונדוליסה רייס, הביעה דאגה

שרת החוץ של ארה"ב, קונדוליסה רייס, אמרה כי היא מודאגת מהודעת איראן, כי תסכים להעביר טכנולוגיה גרעינית למדינות אחרות. היא הגיבה באנקרה על דבריו של המנהיג הרוחני של איראן, עלי חמינאי.

חמינאי אמר היום כי ארצו מוכנה להעביר טכנולוגיה גרעינית למדינות אחרות. חמינאי נועד בטהרן עם נשיא [[סודן]], עומר אל-בשיר, ואמר לו כי איראן מוכנה לסייע לארצו ולמדינות אחרות ולהעביר להם ידע בתחום הגרעין.

נשיא איראן, מחמוד אחמדינג'אד, הודה היום לנשיא סודן על שעמד לצד איראן במשבר העולמי סביב תוכנית הגרעין שלה. הוא הוסיף, כי שתי המדינות ימשיכו לתמוך זו בזו. איראן מייחסת חשיבות מרובה להרחבת הקשרים הדיפלומטיים עם כל מדינות האיסלאם ועם מדינות [[אפריקה]].

משלחת רמת-דרג מאיראן תיוועד בימים הקרובים עם ראשי הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית ([[סבא"א]]). בעוד שלושה ימים חל המועד האחרון שקבעה מועצת הביטחון של האו"ם לאיראן להודיע כי היא מקפיאה את העשרת ה[[אורניום]].

השרה ציפי לבני אמרה היום לקול ישראל, כי ישראל "לא עוצמת את עיניה" לנוכח האיום האיראני.

שר החוץ של [[בחריין]], מוחמד עבד אל-עפ'אר, קרא לארה"ב לנהוג איפוק וסבלנות בעניין איראן ולמצות את כל הצעדים הדיפלומטיים כדי ליישב את המשבר הגרעיני. "עדיין אפשר לשכנע את האיראנים כי היציבות באזור תועיל גם להם ולגם לערבים", אמר שר החוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully