וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתנת פרידה" של לוסנט לפני המיזוג עם אלקטל

רויטרס

25.4.2006 / 15:32

צניחה של 32% ברווח הרבעוני. ההכנסות ירדו ב-8% ל-2.14 מיליארד דולר - פחות מתחזיות האנליסטים

לוסנט, יצרנית ציוד התקשורת האמריקאית, סבלה מנפילה של 32% ברווח הרבעוני, בשל חולשה בסין ובהודו וירידה במכירות ציוד לרשתות אלחוט. החברה אמרה גם כי הכנסותיה בשנת הכספים 2006 ירשמו ירידה, בשל עיכוב במתן רשיונות שידור לרשתות מהדור השלישי בסין ובעיות בהודו. הכנסותיה בשתי המדינות צפויות ליפול ב-500 מיליון דולר.

לוסנט, שהסכימה בחודש האחרון להירכש על ידי המתחרה הצרפתית אלקטל, רשמה רווח נקי של 181 מיליון דולר ברבעון הראשון (השני של שנת הכספים שלה), או 4 סנט למניה, לעומת 267 מיליון דולר ברבעון המקביל. בכך עלתה החברה בסנט אחד על הערכות האנליסטים.

הכנסותיה של לוסנט ברבעון היו 2.14 מיליארד דולר, ירידה של 8% לעומת הרבעון המקביל, ונפילה מתחזיות האנליסטים ל-2.23 מיליארד דולר.

מניית לוסנט עלתה ב-15% בשנה החולפת, בעיקר בתקופה שלאחר שנודע על כוונת אלקטל לרכוש אותה. במהלך השנים האחרונות התמודדו לוסנט, אלקטל ויצרניות ציוד אחרות עם ירידה בהשקעות בציוד רשתות, לנוכח מעבר של חברות טלקום רבות לטכנולוגיה מבוססת אינטרנט. "ההתאוששות בהוצאות על ציוד תקשורת היא איטית משציפינו", אמר ג'ון קריצמאכר, סמנכ"ל הכספים של לוסנט.

לוסנט ואלקטל מצפות להשלים את המיזוג בן 14 מיליארד הדולרים שלהן תוך 12-6 חודשים. לאחר השלמתו הן מתכננות לקצץ 8,000 משרות, 10% מכלל כח העבודה המשותף. מנכ"ל לוסנט פטרישה רוסו תכהן כמנכ"לית החברה המשותפת. בכוונת לוסנט להקים חברה בת שתנהל חוזים רגישים עם ממשלת ארה"ב. המיזוג כפוף לאישור בעלי המניות והרשויות בארה"ב ובאירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully