וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיג דיג דוג 3...4...לעבודה!

25.4.2006 / 12:01

צחי בירן והנסיינית הגיעו סקפטיים לצפייה בעלילות הדובי הכתום. היא נשבתה והוא השתכנע

מי הוא דיג דיגדוג? מה הוא בעצם, סוג של דובי ענק וכתום? לא לגמרי ברור. מה שכן לגמרי ברור הוא שסדרת הקלטות הזאת היא להיט לא קטן בקרב אוכלוסיית הילדים וההורים הכמהים לחצי שעה שקט תעשייתי (כמעט שקט, השירים קצת מעצבנים לפעמים, צריך לשקול לצרף אוזניות). נורית הירש ומיכל חזון יצרו את עלילותיו של ד' הכוללות סיפורים קצרצרים המשולבים בשירים מקוריים.

דד"ד ניצב הפעם בפני דילמות לא קלות הנסובות סביב תעסוקה (לא פרנסה, מזה הוא לא אמור להיות מוטרד). הוא בודק מה יותר שווה לו להיות: כבאי, רקדנית, טרקטוריסט או מוכרת בחנות צעצועים (ועוד כמה). דד"ד הוא יצור לא פשוט, עם תסמינים של אכלן כפייתי (מחסל בננות עד כאב בטן), קלפטומן (רואה טרקטור ללא בעלים, מחליט לקחת לסיבוב) ורכושני ( לא רוצה למכור צעצועים כדי שישארו בידיו). מצד שני הוא אזרח שומר חוק (לומד לרכב על אופניים בסיוע שוטרת) ויורד לעם (הולך לקנות ירקות בשוק ולא בסופר).

ברוב הקלטות לילדים יש תחושה לא נעימה של הפקה בחמש עשרה שקל – שאולי לא מעניינת כלל את הפעוטות, אבל מבאסת למדי את ההורים שמרגישים טיפה מרומים. במקרה הזה דווקא ניכר שההפקה יצאה מגידרה וכמעט כל קטע/שיר צולם בלוקיישן אחר, רובם אפילו אותנטיים. יש בעיה לא קטנה עם התלבושות, או ליתר דיוק, היעדרן. אם כבר טרחה ההפקה לארגן כבאית לצורך הקטע של "להיות כבאי", אי אפשר היה לארגן לדליק המתחזה לרשף המשנה משהו שנראה כמו מדי כבאי ולא רק חולצת ניילון אדומה? מה שכן, מילה טובה להפקה שהצליחה לדחוק את הייצור המגודל הזה לתוך הכבאית ולהרכיב אותו על אופניים.

הנסיינית (בת שנה וחצי) נפגשה לראשונה עם עולם הקלטות בעברית. בצפייה הראשונה היא סגרה את הבאסטה אחרי חמש דקות. בצפייה השנייה היא כבר שרדה כמעט עד הסוף. מאז היא מופיעה מדי פעם עם קופסת הדי.וי.די בידה כשהיא קוראת בהתרגשות "באבי! באבי!" (אולי רעיון לדמות חדשה) וצופה בסרט עד הסוף.

בקיצור, קהל שבוי. הורים מרוצים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully