וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

RADIOHEAD - The Astoria Live

דרור נחום

26.4.2006 / 8:29

קלאסיקה של רדיוהד לפני שהם הפכו לקלאסיקה ויש גם קטע לצפיה

ההופעה של רדיוהד במועדון ה"אסטוריה" בלונדון היא מזכרת מצויינת למי שהיה שם עם הלהקה בזמן אמת, בתחילת הניינטיז. כלומר, חומר מעולה עבור קהל רוק הגיטרות הישראלי, שהיה כידוע מהראשונים לעשות חסד עם מי שהפכה מאז למפלצת חובקת עולם.

רדיוהד של תחילת ימיה, כפי שהיא מתעודת בדי.וי.די הזה, היא סוג של להקת גראנג' כוחנית עם דיכדוך אנגלי פוסט סמית'סי, שכתבה בסך הכל שירי פופ פשוטים וקליטים, אד אוברא'יין וג'וני גרינווד בעבודת גיטרות מעולה, לפני שהם מגלים את הקלידים. בדיעבד, אלו היו רק הרישומים הראשונים של הדרך המורכבת והפתלתלה שהלהקה עברה מאז. מאוד מעניין להביט עליהם כאן, ברטרוספקטיבה - מה גם שהחומרים מצולמים וערוכים באיכות נהדרת, ומשמשים בהחלט דוקומנט ראוי. זהו די.וי.די ההופעה הראשון שרדיוהד הוציאו אי פעם, כך שקשה להאשים אותם במסחרה. ההקלטות הללו ראו כבר אור על גבי קלטת וידאו לפני מספר שנים. מה שקצת מבאס זה שהמעבר לפורמט הדי.וי.די לא העשיר את הדיסק בתוספות מיוחדות.

רדיוהד שמתועדת בערב העוצמתי הזה במועדון הלונדוני היא עדיין, בעיני הקהל הרחב, להקה של להיט גדול אחד, "קריפ" כמובן, רגע לפני שהאלבום "דה בנדס" ראה אור וסימן עבורה דרך חדשה. רוב השירים מ"דה בנדס" מנוגנים כאן בפני הקהל הקנאי.Fake Plastic Trees, My Iron Lung, Just, Street Spirit מבוצעים כאן לראשונה. סך הכל 67 דקות של אושר דיכאוני אמיתי, נטול ציפצופי אלקטרוניקה ועבודת הפקה מדוקדקת. זה הגיע רק קצת יותר מאוחר.

רשימת השירים:

1. You
2. Bones
3. Ripcord
4. Black Star
5. Creep
6. The Bends
7. My Iron Lung
8. Prove Yourself
9. Maquiladora
10. Vegetable
11. Fake Plastic Trees
12. Just
13. Stop Whispering
14. Anyone Can Play Guitar
15. Street Spirit (Fade Out)
16. Pop Is Dead
17. Blow Out

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully