וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריפה גדולה נמנעה במגדלי תל אביב

נעמי וינר

24.4.2006 / 0:04

אש פרצה במרכז המסחרי שמתחת למגדלי המגורים בתל אביב. בעל פיצריה ועוברת אורח הצליחו למנוע את התפשטותה המהירה למגדלים

שריפה פרצה הלילה במרכז המסחרי במגדלי תל אביב, ברחוב נחלת יצחק שבתל אביב. צוותי כיבוי רבים וניידת טיפול נמרץ הגיעו למקום. לא דווח על נפגעים. השריפה פרצה בתקרת הקומה הראשונה של המרכז המסחרי, שנמצא מתחת לזוג מגדלי המגורים. המרכז פונה ודיירי המגדלים התבקשו שלא לצאת מדירותיהם.

עדי ראייה סיפרו כי בעל הפיצריה במרכז, אייל דוידיאן, ואחת המבקרות בו מנעו ככל הנראה שריפה גדולה הרבה יותר. המבקרת, טלי אשכנזי, הבחינה באש על תקרת העץ המשופעת בין החנויות, והזעיקה עזרה "בצרחות רמות". לדבריה, האש כבר תפסה בתקרה, ולולא תפס דוידיאן בצינור הכיבוי הסמוך והחל להשתלט על השריפה בעצמו, היתה האש מתפשטת במהירות גם אל מגדלי המגורים. "האש היתה כל כך חזקה שכל הזכוכיות שעל התקרה התנפצו מסביב", אמרה. דוידיאן עצמו נשאר במקום בניסיון לכבות את השריפה עד שהקומה הראשונה התמלאה עשן והוא לא יכול היה לנשום יותר.

קב"ט המרכז המסחרי, דימה, הזעיק את מכבי האש, שהחלו להגיע תוך 10 דקות, ופינה את המרכז מהקונים. "הטפטפות דווקא עבדו, אבל הן היו רחוקות מהאש שפרצה מפתח מיזוג האוויר ליד הקיר", סיפרו עדי ראייה. צוותי הכיבוי אמרו שקצר חשמלי גרם, ככל הנראה, לשריפה, שהחלה לבעור מעל לתקרה לפני שגילו אותה הקונים. לדבריהם האש עצמה כובתה, אך המשטרה ומכבי האש עדיין מרחיקים את הסקרנים הרבים שהתקהלו מסביב למרכז בשל העשן הסמיך הממלא את המרכז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully