וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון ישחק בחצי גמר הגביע

ניר איסקוב

23.4.2006 / 15:59

בלם הפועל ת"א קיבל זריקה בשריר המפשעה, מצבו השתפר, והוא יוכל ליטול חלק במשחק נגד סכנין ביום ד'. האוהדים זועמים על המשטרה

בלם הפועל ת"א, שמעון גרשון, יהיה כשיר למשחק חצי גמר גביע המדינה ביום רביעי הקרוב מול בני סכנין.

הקפטן נאלץ לנטוש את המגרש במשחק אתמול (שבת) מול מ.ס. אשדוד, עקב כאבים במפשעה מהם הוא סובל כבר מספר שבועות, אך הבוקר הוא קיבל זריקה לאזור, שאוששה את מצבו, וגרשון יעמוד לרשותו של דרור קשטן ביום רביעי.

גם מצבו של זיטו אוגבונה, הסובל מכאבים בגבו, השתפר, וגם הוא יוכל ליטול חלק במשחק חצי גמר הגביע.

לעומת השניים, יוסי אבוקסיס יועמד מחרתיים (שלישי) לדין משמעתי בהתאחדות לכדורגל, בגין התנועה המגונה שביצע כלפי אוהדי מכבי נתניה לפני שבועיים, והוא עלול לספוג עונש הרחקה שיגרום לו להחמיץ את ההתמודדות.

"אוהדים חוטפים מכות כל שבוע, וההנהלה לא עושה כלום"

בקרב אוהדי הפועל ת"א קיימת תסיסה על "האלימות המשטרתית", שלדבריהם הופנתה כלפיהם במשחק מול אשדוד.

"שמו שוטרי יס"מ על הברזלים של שערים 4-5, כדי שאי אפשר יהיה לעודד", אמר בכעס הנרי אלקבץ, מראשי ה"אולטראס" של אוהדי הקבוצה.

"אוהדים שפכו אחד על השני מים מתסכול ובגלל החום, והשוטרים, שהיו כולם בלי תגים, התגרו בהם. היה כאן ניסיון לחסל חשבונות על האבוקות בדרבי האחרון. הוציאו ילד בן 10 מהיציעים, הובילו אותו בוכה דרך שער 7. מה הוא כבר עשה? אותם שוטרים לא ידעו למנוע את השחתת המכוניות של אוהדי הפועל אחרי הדרבי. במשחק הבית הקרוב נדאג שיהיו 20-30 מצלמות דיגיטאליות ביציעים, נצלם שוטרים אלימים ונפיץ את התמונות שלהם". ממשטרת מחוז ת"א טרם נתקבלה תגובה לדברים.

אלקבץ מפנה אצבע מאשימה כלפי ניר פרצלינה, מנכ"ל חברת "היכלי הספורט", המתפעלת את אצטדיון בלומפילד, אשר החליט למנוע מאוהדי הפועל ומכבי ת"א להכניס אביזרי עידוד לאצטדיון עד תום העונה ובעונה הבאה, עקב השלכת אבוקות ורימוני עשן בדרבי לפני שבועיים.

"פרצלינה חרג מסמכותו", האשים אלקבץ. "הוא לא מעז לשלוח אנשי יס"מ למשחקי מכבי ת"א בכדורסל (פרצלינה אחראי גם על היכל נוקיה נ.א.). לי אישית הוא אמר שהוא יכניס אנשי יס"מ למשחקים שלנו. בעבר, כל פעם שרצינו משהו ממנו הוא עזר, אבל הוא לקח את עניין האבוקות באופן אישי, אז אפילו לא נותנים להכניס דגלים ושלטים. עוד מעט הוא גם לא ירשה להכניס את האוהדים מחשש לשלום הציבור". את תגובת פרצלינה טרם ניתן היה להשיג.

אלקבץ לא חסך את נחת שבטו גם מהנהלת הפועל ת"א: "אוהדים חוטפים מכות כל שבוע בבלומפילד, והם לא עושים כלום. הם דואגים רק למקורבים שלהם ולטרפד עסקאות למכירת הקבוצה, רק אז הם יודעים לעמוד על הרגליים האחוריות. מוני הראל הוא בן אדם טוב שעוזר, אבל אם אוהדי הפועל חוטפים מכות, הוא צריך לעמוד על הרגליים האחוריות". בהפועל ת"א סירבו להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully