וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולו של לנון נשמע בסיאנס בניו יורק

23.4.2006 / 15:03

תכנית טלויזיה שתשודר מחר בערוץ בתשלום, צפוייה לשדר תיקשור עם רוחו של סולן הביטלס, בשיטה חדשנית, על אותות הטלויזיה

תכנית טלויזיה שתשודר מחר בארה"ב, העלתה באוב את רוחו של [[ג'ון לנון]]. התכנית, שמשודרת בערוץ צפייה בתשלום, ניסתה להעלות ב[[סיאנס]] את רוחה של הנסיכה דיאנה המנוחה ב-2003. רוחה של הנסיכה לא הסכימה להשתתף בתכנית, אך על אף הביקורות הקשות, התכנית גרפה רווח של 8 מיליון דולר.

בתכנית, יתקיים מה שקרוי "תופעת הקול האלקטרוני", או EVP. תיאוריות ה-EVP מתבססת על האמונה שקולותיהן של הנשמות יכולים לתקשר דרך אותות טלויזיה או רדיו. בתכנית, "רוחו של ג'ון לנון", צפוי להישמע קולו של לנון באופן הזה, במהלך סיאנס, שנערך במסעדה האהובה על לנון ביו יורק, לה פורטונה.

במהלך צילומי התכנית במסעדה, הפסיק לפתע הקריין, וטען כי משהו מוזר מתרחש. יוצרי התכנית טענו ניתן לשמוע את הקול המיסתורי באמצעות האוזניות של אחד המתקשרים.

מפיקי התכנית התייעצו עם המומחית ל-EVP, סנדרה בלנגר, וביקשו ממנה לבחון את הקול. בלנגר טענה כי מדובר בתקשור EVP מקורי. "כל המאפיינים של התקשור היו של EVP מהרמה הגבוהה", היא אמרה, והוסיפה, כי בהירות הקול והצלילות שלו מצביעות על כך. היא אמרה עוד, כי הקול דיבר באופן בו ג'ון לנון דיבר.

התכנית, "רוחו של ג'ון לנון", נעשתה ללא ידיעה והסכמה של העיזבון של לנון, או אשתו, יוקו אונו, אשר סירבה להגיב לדברים. חברו הקרוב של לנון, ומי שהיה דוברו, אליוט מינץ, כינה את הפרוייקט "צהוב, נצלני ומרוחק מאיך שלנון חי את חייו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully