וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמדיה חוזרת לשוק

איילה צורף

23.4.2006 / 13:17

שנתיים וחצי אחרי המשבר חברת רמדיה חוזרת לשוק תחת בעלים חדשים שמצהירים: "הפסקנו לייבא את המוצרים מהומאנה"

שנתיים וחצי לאחר התפוצצות פרשת רמדיה, במסגרתה נפטרו שלושה תינוקות ונפגעו עשרות רבות, בשל צריכת רמדיה צמחית, משיק הבעלים החדשים של החברה יובל לוי, מגובה באודי רקנאטי, את החברה החדשה.

"כיום היקף הפעילות של רמדיה לבדה הוא כ-30 מיליון שקל בשנה. אני מאמין שתוך שנה, בשילוב הפעילות של תה ערבה, יחד עם היציאה שלנו לחו"ל, במזרח הרחוק ובמזרח אירופה, יהיה לנו מחזור של כ-100 מיליון שקל", אומר לוי ל-TheMarker. לדבריו, "על מנת לבנות מחדש את המותג בישראל, נשקיע עשרות מיליוני שקלים בשיווק בשנתיים-שלוש הקרובות, מהם כמה מיליוני שקלים בהשקה מחדש שנערוך כעת".

את ההשקה מוביל דורון אדמתי, המשנה למנכ"ל החברה. "המותג נמצא בשפל תדמיתי אדיר, עם גרעין מתנגדים מאד קשה. אני לא מאמין שנוכל לחזור למה שרמדיה היתה בעבר. אנחנו מחזיקים כיום כ-5% נתח שוק בשוק תחליפי החלב, ומצפים להגיע ל-10% בתוך שנה", אומר אדמתי. לפני המשבר החזיקה רמדיה כ-35% משוק תחליפי החלב בישראל, שמגלגל כ-300 מיליון שקל בשנה, ומעל ל-40% בשוק הדייסות, שוק קטן של כ-45 מיליון שקל בשנה.

את ההתנגדות הטבעית לרכישת מוצרים עם שם מותג בעייתי כל כך כמו רמדיה, מנסה לוי לפתור באמצעות ארבע נקודות בקרה שעוברים מוצרי החברה כיום. "הפסקנו לייבא את המוצרים מהומאנה, (המפעל שיצר את הרמדיה הצמחית בימי האסון), ומגרמניה. עברנו ליבא מאנגליה, ממפעל בשם farly ואת הדייסות אנחנו מיצרים בישראל. כל המוצרים שלנו עומדים על בסיס קבוע לבחינת התקנים. כל החברות מעדיפות להימנע מבדיקות מכון התקנים, אבל אנחנו הלכנו אליהם וביקשנו שיערכו את הבדיקות המחמירות ביותר שהם יכולים על המוצרים. בנוסף, אנחנו מפעילים מערך בקרה פנימית שלנו, וגם מעבירים את כל המוצרים למשרד הבריאות. אין היום תחליף מזון בישראל שעובר כל כך הרבה בדיקות", אומר אדמתי.

ראשי רמדיה תוקפים את המתחרים בגזרת המחיר. כיום נמכר קילו מטרנה בכ-70 שקל. אריזות החצי קילו נמכרות בכ-40 שקל. רמדיה תמכור את אריזות החצי קילו שלה ב-25 שקל, ואת אריזות הקילו ב-40 שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully