וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה זכתה באליפות שלישית ברציפות

22.4.2006 / 18:15

לאחר שהשניה בטבלה, הפועל ת"א, סיימה בתיקו 1:1 מל אשדוד, הבטיחו הירוקים את האליפות החמישית בשש השנים האחרונות

מכבי חיפה תארח מחר את הפועל נצרת עילית, כשהיא יכולה לערוך את הקפת האליפות עוד לפני המשחק. הפועל תל אביב סיימה היום בתיקו 1:1 מול מ.ס. אשדוד ורחוקה עשר נקודות מחיפה, כשנותרו שלושה מחזורים לסיום.

מכבי חיפה השלימה אליפות שלישית ברציפות וחמישית בשש השנים האחרונות. זו האליפות העשירית ב-23 השנים האחרונות של חיפה. חיפה הובילה מהמחזור הראשון, היא הפסידה נקודות ראשונות רק בתום הסיבוב הראשון והיתרון שלה לא הוטל בספק. היא קבעה העונה שיא ישראלי, כשהקבוצה מוליכה את ליגת העל מאז אוגוסט 2004, במשך 61 מחזורים.

האליפות הושגה אחרי שהפועל תל אביב הפגינה משחק בינוני מול מ.ס. אשדוד. היא אמנם השיגה יתרון בדקה ה-45 משער של איליה יבוריאן, אבל בדקה ה-90 השווה עידן שריקי. 1:1 בסיום.

הנהלת מכבי חיפה לא מתכוננת לאירוע יוצא דופן בסיום המשחק מול נצרת עילית, אם כי היא מקווה שגם הפעם, כמו בשנתיים האחרונות, האוהדים לא יפלשו לכר הדשא.

מנהל הקבוצה, אריה בורנשטיין, הסביר: "משחק של אליפות זו חגיגה שלמה: צריך לדאוג לזיקוקים, אומנים ועוד דברים מבעוד מועד. מה היה קורה אם הפועל ת"א היו מנצחים ואנחנו מפסידים מחר? במשחק הבית האחרון, נגד מכבי פ"ת, בטוח שנהיה אלופים, ואז נחגוג כמו שצריך. צריך לזכור שיש לנו עוד מחויבויות בדמות חצי גמר הגביע, ככה שכל דבר בזמנו, שום דבר לא בוער. בכל מקרה, יש היענות גדולה בקרב הקהל שלנו למשחק מחר".

אלון חרזי התייחס לעובדה שתוצאת המשחק נגד נצרת עילית כלל לא תשנה למוליכה: "עצם זה שאנחנו זוכים באליפות לא נותן לנו יותר מדי פריבילגיות לגבי הליגה, כי אנשים יסתכלו בזכוכית מגדלת כדי לראות מה אנחנו עושים ומה אנחנו לא עושים. אחרי שהעבירו עלינו ביקורת בשנה שעברה, לא נרשה לעצמנו לחזור על אותו דבר. אנחנו מוכיחים לאורך השנים בגרות ואופי, ואני לא חושב שאנחנו צריכים להפסיק ולרצות ולאגור נקודות כי אנחנו רוצים לסיים עם טעם טוב. זו גם הכנה לחצי הגמר, ואנחנו רוצים לבוא אליו עם ראש מורם".

בנוגע לאדישות היחסית של הקהל, אמר המגן-בלם הוותיק: "יש לנו את האנשים שעושים את העבודה עם הקהל, ואחראים על הדברים האלו. המטרה שלנו היא לשחק כדי שהקהל כן יבוא. אני חושב שעשינו הרבה דברים בשביל שהקהל, אבל יש חלק שמעדיפים לא לבוא. ברור שאני רוצה משחק עם אצטדיון מלא".

עבור חרזי בן ה-35, תהיה זו אליפות שמינית בקריירה, ושביעית במכבי חיפה. "אם היה לי שובע ולו הקטן ביותר, כבר מזמן הייתי פורש", אמר בחיוך. "בינתיים אני מקבל תיאבון יותר גדול מאליפות לאליפות, וחמתי לעוד שנתיים בחיפה. אנחנו עובדים מאוד קשה בשביל שהמשחקים שלנו ייראו נוחים, ואנחנו לא צריכים להתנצל על הפערים בליגה. צריך לבוא ולראות את הקצב באימונים שלנו כדי להבין את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully