וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל: לקראת המחזור השני

עמיאל רז

22.4.2006 / 13:09

המשחקים ייפתחו בסימן אבל לטלה סנטנה, המאמן הלאומי לשעבר שמת השבוע. במשחק המרכזי: סנטוס - פרנאנאסה (ראשון, 21:55 ב-ESPN)

משחקי המחזור השני בברזילראו יעמדו בצל האבל הכבד על מותו של אחד מגדולי המאמנים בברזיל, טלה סנטנה, שנפטר לאחר מחלה ממושכת, בגיל 75. סנטנה היה מאמן הנבחרת הברזילאית במונדיאלים של 82' ו-86', והוא למעשה היחיד בהיסטוריה הברזילאית שהוביל את הנבחרת לשני מונדיאלים רצופים. היסטוריה נוספת הרשומה על שמו היא הזכייה באליפות ברזיל הרשמית הראשונה ב-1971, כשהדריך את אתלטיקו מיניירו.

בין השנים 1990-95 אימן סנטנה את קבוצת הפאר סאו פאולו, והוליך אותה לאליפות האחרונה שלה עד כה, ב-1991. בנוסף השיגה סאו פאולו פעמיים את הדאבל היוקרתי- זכייה בגביע הליברטדורס ובגביע הבין-יבשתי בשנים 1992-93. כל משחקי המחזור יפתחו בדקה דומיה לזכרו של המאמן הנערץ.

המשחק המרכזי של המחזור יהיה בין סנטוס לאתלטיקו פראנאנסה (שידור ישיר בערוץ ESPN, יום ראשון ב-21:55). המשחק יערך במוג'י מירים, הרחק מאצטדיונה הביתי של סנטוס, בשל עונש הרחקה שהוטל על הקבוצה בעונה שעברה. זו מכה קשה לסנטוס, שניצחה עד כה השנה את כל 12 המשחקים שנערכו ב"ווילה בלמיירו", אצטדיונה הביתי.

שתי הקבוצות לא הצליחו לנצח במחזור הראשון, כשהאורחים מקוריטיבה ממשיכים את המשבר בו הם מצויים ולא ניצחו בחמשת משחקיהם האחרונים.


משחקים נוספים:

האלופה, קורינתיאנס, שהושפלה בשבוע שעבר במשחק החוץ מול גרמיו, תנסה להתאושש כבר היום, במשחק הבית, על חשבונה של סאו קאטניו. שוער הרכש של הטימאו, סילביו לואיז, יערוך את הופעת הבכורה שלו דווקא מול הקבוצה שעל שערה הגן בשמונה השנים האחרונות.

סאו פאולו תצא למשחק חוץ קשה בפורטלזה כשהיא חסרה שבעה משחקני ההרכב הראשון שלה, שיזכו למנוחה לאחר הניצחון בגביע הליברטדורס, ביום חמישי. מי שייהנה מהיעדרות הכוכבים הוא דנילסון, קשר נבחרת הנערים הברזילאית, שיקבל הזדמנות לפתוח בהרכב.

משחק מסקרן נוסף יהיה בבלו הוריזונטה, שם תארח קרוזיירו את מפתיעת מחזור הפתיחה - גרמיו. ג'ובאני אלבר, חלוץ קרוזיירו הוותיק, כבש שלושער במשחק שמינית גמר הגביע באמצע השבוע ומסקרן יהיה לראות כיצד תסתדר איתו הגנת גרמיו, שעמדה נהדר מול קרליטוס טבז וחבריו בשבוע שעבר.

יתר המשחקים:

פלומיננזה-גויאס
פיגרנשה-פלמייראס
אינטרנאציונל-סנטה קרוז
פלמנגו-ג'ובנטוד
פונטה פרטה-ואסקו
פראנה-בוטאפוגו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully