וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: טורונטו ניצחה - ושילמה מחיר

22.4.2006 / 15:45

הבלו ג'ייז גברו על הרד סוקס במשחק דרמטי 6:7, אבל איבדו את בארנט, שנפצע שוב. בולטימור הכניעה את היאנקיז, הומר 11 לפוחולס

טורונטו - בוסטון 6:7 (אחרי 12 אינינגים)

הבלו ג'ייז לא נבהלו מפיגור של 3:0 ו-6:2 מול ג'וש בקט והרד סוקס, כשדייויד אורטיז חובט להומר שביעי ומני רמירז נזכר להגיע לליגה עם צמד בכורה. אלא שבקט לא יצא בזמן, הירשה שלוש ריצות באינינג השביעי, בהן הומר שני במשחק לבוסטון קילר, ורנון וולס, ומייק טימלין העניק לטרוי גלאוס את ההומר המשווה באינינג שמיני בן ארבע ריצות של טורונטו. באינינג ה-12 חבט לייל אוברביי לדאבל, והציפורים הכחולות הפכו את הפיגור מ-6:2 לניצחון 6:7.

אלא שהבשורה הרעה מבחינת טורונטו קשורה שוב לאיש 55 המיליון. איי ג'יי בארנט, שחתם בקיץ על חוזה לחמש שנים ב-11 מיליון דולר לעונה, יצא אחרי ארבעה אינינגים עם כאבים במרפק. הדרך לרשימת הפצועים, בה כבר בילה בארנט בתחילת העונה, נראית קצרה.


ניו יורק יאנקיז - בולטימור 6:5

היאנקיז פתחו בהפסד סדרה של תשעה משחקים בברונקס, כשלבולטימור מספיקים שני אינינגים, השלישי והשישי, כדי להכניס שלוש ריצות בכל אחד ולנצח. קריס בנסון הגיש 5.1 אינינגים וניצחון, כשהוא מסתייע בחבטת אינפילד הירואית של מלווין מורה, שהכניסה שתי ריצות באינינג השלישי ועזרה לעצב את הניצחון. מי שזכה לקיתונות של רותחין הוא קווין מילאר, שמרגיז את יושבי הסטדיום מימיו בבוסטון. "עד שאשחק שם, אני לא חושב שמישהו יאהב אותי", עקץ מילאר את ג'וני דיימון, שיחד איתו הנהיג את ה"אידיוטים" של בוסטון. מילאר הגיב בלילה של שתי חבטות, שני ריביז וריצה. כריס ריי עשה התקפי לב, אבל על בסיסים מלאים חישמל את הידקי מאטסוי וזכה בשמירה.


טקסס - טמפה ביי 7:13

סלאג פסט בארלינגטון, כשכבר באינינג הראשון היתה התוצאה 4:5 לריינג'רס. אחרי שטמפה ביי עלתה ל-5:6, טקסס רשמה עוד ארבע באינינג השלישי ועוד ארבע ברביעי וסגרה עניין. הומר נוסף, שביעי במספר, לטיי וויגינטון מטמפה ביי, הומרים לפיל נווין ולקווין מנץ' בריינג'רס.


קנזס סיטי - קליבלנד 6:5

בוב "השולת!!!111" וויקמן נתן את אחת מהופעות האימה שהחברים בקליבלנד לא רוצים לראות, אבל אחרי שהירשה שתי ריצות הצליח לבסוף לסגור עניין ולהבטיח ניצחון לקליף לי והאינדיאנס. דאבל בן שלוש ריצות של ג'וני פראלטה היקנה לוויקמן קרקע נוחה לעשות פאדיחות ולצאת בחיים.


שיקגו וייט סוקס - מינסוטה 1:7

מארק בהרלי ממשיך לעבוד מהר. האס של שיקגו עלה ל-0:3 במאזן, וזה לא היה קל, כי מולו עמד יוהאן סנטנה, שהגיש שבעה אינינגים סולידיים עם שישה חישמולים. אבל בהרלי תרם שישה משל עצמו בשמונה אינינגים, כשבשמיני הוא רואה סוף סוף איך החברים שלו מגדילים יתרון 1:2 בחמש ריצות ומבטיחים את הניצחון. מי שאחראי ליתרון המצומצם היה ג'ים ת'ומה, שבהומר שמיני העונה, מידי סנטנה באינינג השישי, העלה את שיקגו ל-0:2.


אוקלנד - איינג'לס 3:5

כמיטב המסורת, לסדרות בין אוקלנד והאיינג'לס יהיו השלכות בסיום העונה במאבק לפלייאוף. האייז פתחו עם ניצחון, כשג'ון לאקי מגיש חמישה עם שבעה אוורורים ורואה איך ג'יי סי רומרו שוב לו יתרון 3:2 ומרשה הומר בן שתי ריצות לאריק שאבז באינינג השביעי. ההומר הזה אפשר לריץ' הארדן, שהגיש שמונה אינינגים, לזכות בניצחון שלישי ברציפות. קיקו קאלרו שמר, מאחר שיוסטון סטריט שוב לא היה כשיר.


סיאטל - דטרויט 2:1

הגשה טובה של מייק מארות' (ניצחון) וטוד ג'ונס (שמירה ראשונה העונה) העניקה לדטרויט את הניצחון, כשאיבן רודריגז יורה להומר כדור של ג'רוד וושבורן באינינג התשיעי. וושבורן היה מצוין, כשהגיש 8.2 אינינגים אבל לא זכה לתמיכת ההתקפה.

סוריאנו לוקח את כל הקופה

סן דייגו - ניו יורק מטס 1:2 (אחרי 14 אינינגים)

לפאדרס אין התקפה, זה לא חדש, אבל מלבד קרלוס דלגאדו, שממשיך לבוא לעבודה עם הומר שביעי העונה, גם למטס לא הייתה. ג'ף בלום חבט באינינג ה-14 מידי צ'אד בראדפורד, שדאבל שהירשה לאחר מכן לבראיין ג'יילס הכניס את בלום הביתה בדרך לניצחון במשחק הארוך בן ארבע השעות. בראיין סוויני זכה בניצחון.


פילדלפיה - פלורידה 4:3

הפיליז ממשיכים את הקטסטרופה, כשסקוט אולסן רושם 6.2 אינינגים נאים בפלורידה וג'ו בורובסקי שומר בפעם השניה העונה על הניצחון של המארלינס. הדגים רשמו שתי ריצות באינינגים חמישי ושישי, אבל הומרים של בובי אבריו וראיין הווארד החזירו את הפיליז למשחק. השמירה של בורובסקי עצרה את הדימום וג'ון ליבר רשם הפסד רביעי בפתיחה מזעזעת של 4:0.


וושינגטון - אטלנטה 3:7

אלפונסו סוריאנו הגיע לעונה, עם רצח בעיניים. סוריאנו, שמאז ימיו בניו יורק יאנקיז יש לגביו מספר חילוקי דעות, חבט לשלושה הומרים וחמישה ריביז, בהם הומר באינינג שמיני בן ארבע ריצות, שזיכה את הנאשיונלס בניצחון אחרי 3:3 במעלה האינינג. מייק סטנטון זכה בניצחון, אותו לקח מידי ג'ון פאטרסון המעולה (7.2 ושמונה איוורורים). שני ההומרים האחרים של סוריאנו היו על ג'ון סמולץ, שהגיש חמישה בסך הכל.


מילווקי - סינסינטי 3:1

הפעם הרדס ניצחו בזכות הגשה. ברונסון ארויו הפליא עם שמונה ושמונה, וגבר על בן שיטס, שמהצד השני הגיש שבעה וקטל עשרה. גייב גרוס ממילווקי חבט להומר היחיד במשחק מידי ארויו, דייויד וות'רס עם השמירה.


יוסטון - פיטסבורג 2:3

דואל נרשם גם ביוסטון, כשוונדי (???) רודריגז מגיש שישה ומטגן ארבעה, ומנצח את זאק דיוק, עם שישה וחמישה. בראד לידג' שמר, אבל גולת הכותרת שייכת למורגן אנסברג, שקבע את שיא האסטרוס עם הומר במשחק שישי ברציפות. לוונדי (???) היה זה ניצחון שלישי ברציפות. מלך (או מלכה, תלוי איך מפרשים את השם שלו).


סט. לואיס - שיקגו קאבס 3:9

אלברט פוחולס חבט להומר ה-11 שלו העונה בראש דירוג הליגה, ובכך שבר את שיא המועדון של מארק מגווייר - הכי הרבה הומרים באפריל. במקרה הוא עשה את זה בחבטה ה-1,000 שלו בקריירה. הוא גם דאג להכניס ארבעה ריביז במשחק. שחקן.

מארק מאלדר רשם את הניצחון עם שמונה וחמישה, כשבקאביז, במשחקם הראשון ללא דרק לי (ייעדר חודשיים) ג'רום וויליאמס לא צולח את האינינג השני. הומרים גם לג'ים אדמונדס מהקרדינלס ולמייקל בארט משיקגו.


קולורדו - סן פרנסיסקו 8:9

קורס פילד יכול להיות טריקי, ואת זה למדו טים וורל וארמנדו בניטז. וורל נכנס לסגור במצב 5:8 באינינג התשיעי, הסתבך והוחלף.סטיב קליין החליפו בהצלחה שליש אינינג, אבל ארמנדו בניטז, שחזר מפציעה, הירשה שתי חבטות, האחרונה שבהן הכניסה את גארט אטקינס הביתה, והרוקיז רשמו ארבע ריצות כדי לנצח. אם נעשה סדר, וורל זקף לחובתו את כל ארבע הריצות ואת ההפסד, בניטז אשם בשבירת השמירה. הומרים למאט הולידיי ולאיליי מררו (מידי וורל באינינג התשיעי) בקולורדו, צמד לפדרו פליז בפריסקו.


דודג'רס - אריזונה 3:6

שישה אינינגים טובים הספיקו לאודאליס פרז לזכות בניצחון שלישי העונה. ג'יי די דרו חבט להומר שני העונה, מידי אורלנדו הרננדז המפסיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully