וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסיסט הרד הוט צ'ילי פפרס נגד הנשיא בוש

22.4.2006 / 14:29

פלי, איש הרד הוט צ'ילי פפרס, תקף בחריפות את הנשיא על מדיניותו בעיראק ומול איראן. כך הצליח בסיסט להיכנס לחדשות

להקת ה"רד הוט צ'ילי פפרס" יצאה נגד נשיא ארה"ב, ג'ורג' בוש. בסיסט הלהקה והדמות הדומיננטית בה, פלי, קרא להדיח את הנשיא ואמר, כי הוא מקווה שארה"ב לא תצא למלחמה נגד איראן, שתהיה, לדבריו, "מרחץ דמים".

בהודעה רגשית באתר הלהקה הרשמי, כתב פלי: "חייבים להדיח את ג'ורג' בוש. הוא שקרן והשקרים שלו המיטו חרפה ואומללות למיליוני אנשים. השקרים של בוש לא הביאו תועלת לאיש מלבד לאילי נפט מיליארדרים, שעושים רווחים עצומים. הם מרוויחים במלחמה, וזה דבר עצוב המעיד על חוסר-מצפון.

"בוש הפך את העולם למקום הרבה פחות בטוח. לפני המלחמה, עיראק לא היתה מקום לטרוריסטים. סדאם חוסיין, רודן אכזר ככל שהיה, היה חילוני ולא היה לו כל קשר לאל-קאעדה. לא היתה לו כל השפעה מחוץ לארצו. עכשיו עיראק היא שדה גידול לטרוריסטים והאנטי-אמריקניזם הגיע לשיא של כל הזמנים בכל רחבי העולם".

פלי הוסיף: "ג'ורג' בוש שלח חיילים אמריקאים להיפצע ולמות בעיראק, רק כדי לשרת את הצרכים האנוכיים של חברות הנפט שלו וכדי לנפח את האגו שלו. דברי הממשל, כאילו הצבא נשלח לשם כדי להפיץ את ערכי הדמוקרטיה והחירות אינם אלא שקר. אם היה לממשל עניין כלשהו בבני אדם, הוא היה פועל לטובת אלה בנמצאים במצוקה וישמחו לקבל עזרה באפריקה".

בהתייחס לאיראן, כתב הבסיסט: "אני מתפלל לאלוהים שג'ורג' בוש והממשל שלו לא יפלשו לאיראן. זה יהיה מרחץ דמים. למה הם לא מניחים לאיראנים לנפשם ופשוט פועלים להפיכת האו"ם לגוף חזק ככל האפשר? פלישה לאיראן תהיה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות, אני מתפלל לאלוהים שהיא לא תקרה".

להקת רד הוט צ'ילי פפרס תשחרר ב-1 במאי אלבום כפול בשם Stadium arcadium.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully