וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העבודה תקבל את תיקי החינוך והביטחון

22.4.2006 / 10:39

מסתמן: העבודה תקבל שבעה תיקים בממשלה, בהם הביטחון, החינוך והחקלאות. בעבודה מביעים שביעות רצון: הסיכום יבטיח שותפות יציבה בקואליציה

המשא ומתן הקואליציוני בין מפלגת קדימה לעבודה מתתקרב לסיום. בקול ישראל דווח כי ככל הנראה תקבל העבודה שבעה תיקים בממשלה, בינהם הביטחון, החינוך והחקלאות. ביום חמישי בלילה התקיימה פגישה חשאית במשרד התמ"ת בין ראש הממשלה בפועל, אהוד אולמרט, ויו"ר מפלגת העבודה, עמיר פרץ, ובהשתתפות צוותי המו"מ המצומצמים של המפלגות. בקול ישראל דווח כי בעבודה שבעי רצון מן הסיכום המסתמן בין המפלגות, וכי הוא יבטיח שותפות יציבה בין המפלגות.

הערב יוועדו הצוותים המצומצמים של קדימה והעבודה לדון בסוגיות הכלכליות שעוד לא סוכמו ובהן שכר המינימום, קיצבות הזיקנה ומימוש חוק חברות כוח האדם. הנושאים שכבר סוכמו הם חוק פנסיה חובה, הלוואות לסטודנטים וסיבסוד החינוך בגיל הרך.

ביום חמישי דחה צוות המו"מ הקואליציוני של מפלגת העבודה את הצעת קדימה לקבל חמישה תיקים בממשלה. צוות המו"מ של קדימה הבהיר כי בשל הכוונה לכונן קואליציה רחבה, לא ניתן להגדיל את המפתח הקואליציוני. בעבודה אמרו כי מדובר ב"הצעה בלתי סבירה" והציגו דרישה לקבל שישה-שבעה תיקים, ובהם תיק האוצר ליו"ר המפלגה עמיר פרץ, כמו גם את תיקי החינוך, המשפטים והפנים. בסביבתו של פרץ אמרו אתמול כי אין לו כל כוונה לקבל הצעות לתיק חברתי מורחב במקום משרד האוצר. ההערכה היא שסוגיית התיקים תוכרע בפגישה שיקיימו בשבוע הבא פרץ וראש הממשלה בפועל, אהוד אולמרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully