וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושבת קליפורניה בונה בית מבואינג 747

21.4.2006 / 13:31

פראנסי ריוהלד רצתה שביתה יהיה "נשי יותר", בית עם קימורים וכזה שיהיה גם ידידותי לסביבה, אז היא לקחה מטוס בואינג 747

תושבת [[קליפורניה]] מתקדמת בבניית בית שבנוי ממרכיבים של [[מטוס]] [[בואינג 747]]. הכנף של הבואינג תשמש כגג לבית, החוטם ישמש כמקדש [[מדיטציה]], והבליטה העליונה שלו תהווה עליית גג.

החלקים המישוריים של הבית הושגו ממגרש גרוטאות של מטוסים ואווירונים בקליפורניה.

עלות חלקי הבית היא בסביבות 100,000$, ועלות הבנייה שמתוכננת להתחיל ביוני הקרוב, תעלה כמה מילוני דולרים עד שתושלם. סכומים אלה לא מהווים בעיה במקרה זה, היות ומשפחת ריוהלד היא הסוכן הגדול ביותר של "[[מרצדס-בנץ]]" בקליפורניה

ב-BBC דווח, כי הבית ימוקם על שטח ענק בגבעות מאליבו, וישקיף על רכס הרים סמוך, על עמק ועל [[האוקיינוס השקט]].

הארכיטקט של הפרוייקט, דיויד הרץ, אומר שהגיע לרעיון בדבר השימוש בחלקי המטוס כדי להיענות לבקשות המיוחדות של גב' ריוהלד. "בקרוב כולם יבינו שכנף של מטוס יכולה למלא את כל הדרישות", אומר הרץ באתר האינטרנט שלו.

לדברי הרץ, "בחיפוש אחר כנפי מטוס התגלתה כנף ה-747, כאידיאלית על מנת לאפשר מבט על שטחים גדולים של נוף מחוץ לבית ועדיין לספק גג מגן שכמעט ולא צריך להוסיף לו דבר בתהליך בניית הבית". הרץ הוסיף כי "כאשר חישבנו על העלויות, זה היה נראה הגיוני יותר לרכוש מטוס שלם ולנצל כמה שיותר חלקים ממנו, כמו שהאינדיאנים היו משתמשים בכל חלק של הבופאלו".

בנוסף, מדגיש הרץ כי גם האספקט הירוק והסביבתי היה משמעותי מאד. מחזור של 4.5 מיליון חלקי מטוס מאלומיניום הינו כמעט בלתי אפשרי, לדברי הרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully