וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם רופאיו של שרון מודים בכשל טיפולי?

21.4.2006 / 0:02

תחקיר ערוץ 2 טוען כי רופאי הדסה מודים שנתינת התרופה מדללת הדם היתה טעות וגרמה לשטף הדם החמור. בית החולים מכחיש

רופאי בבית החולים [[הדסה עין-כרם]] מודים כי ההחלטה לתת לראש הממשלה לשעבר, [[אריאל שרון]], את התרופה "קלקסאן" המדללת את הדם היתה שגויה, ואחד מהם אף קרא לה "כשל טיפולי" – כך טוען תחקיר ערוץ 2 בנושא. חיים לוטן, ראש מכון הלב בהדסה, אמר כי בריאיון כי "זו הרגשה נוראית שמלווה אותי עד היום. ההרגשה של ההחמצה, של הפספוס, כי כל צעד היה שקול ומדוד".

בית החולים עצמו הופתע מהטענות כי רופאיו סבורים שהיה כשל בטיפול, והכחיש אותן נמרצות. "בידי הדסה הקלטות מלאות של הראיונות שהתקיימו עם הרופאים", אמרה דוברת בית החולים, יעל בושם-לוי, "ומהן עולה בבירור כי כל הרופאים בטוחים שהשיקולים שהביאו לקבל ההחלטות על הטיפול היו נכונים וכי היו חוזרים על כך אילו נדרשו".

לאחר שמצבו של שרון הידרדר, פורסמה בעיתון "הארץ" עדות רפואית מוסמכת של גורם המעורה בטיפול בשרון, לפיה הרופאים שטיפלו בו בבית החולים הדסה עין-כרם גילו את מחלת כלי הדם ממנה הוא סובל בזמן אשפוזו השני בלבד. לפי העדות הרפואית, לו היתה המחלה מאותרת כבר בעת אשפוזו הראשון של שרון בהדסה, היו הרופאים נמנעים ככל הנראה ממתן התרופה מדללת הדם, שהביאה, על פי הערכות הרופאים, לשטף הדם החמור והרחב במוחו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully