וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביגדור קפלן צפוי להישאר בכלל-ביטוח

רם דגן

20.4.2006 / 19:29

קפלן ניהל בחודש האחרון מגעים מתקדמים עם בעלי השליטה בפניקס שהיו מעונינים בו כיו"ר החברה

מנכ"ל כלל-ביטוח אביגדור קפלן צפוי להישאר בכלל-ביטוח. קפלן, שניהל בחודש האחרון מגעים מתקדמים עם בעלי השליטה בחברת הפניקס שהיו מעונינים בו כיו"ר החברה, נאות בסופו של דבר ללחצים של בעלי השליטה בקבוצת אי.די.בי, נוחי דנקנר ומשפחת לבנה. בעלי השליטה ביקשו מקפלן שלא לעזוב את משרתו בחברה. אי.די.בי מחזיקה ב-51% ממניות כלל-ביטוח ושולטת בחברה. דובר אי.די.בי מסר בתגובה לדברים כי "אביגדור קפלן הוא מנכ"ל כלל-ביטוח והוא נהנה מאמון רחב ומלא של יו"ר אי.די.בי, נוחי דנקנר".

ההערכות הן כי קפלן שקל בחודש האחרון באופן רציני את המעבר לפניקס, על רקע חוסר שביעות רצונו מהעובדה שלא היה שותף להליך הבחירה והמינוי של אריה מינטקביץ. מינטקביץ צפוי להתמנות ליו"ר כלל-ביטוח במקום היו"ר הוותיק אלי כהן, שהודיע לאחרונה על פרישה מהתפקיד. משרת יו"ר הפניקס התפנתה בסוף מארס האחרון לאחר שהיו"ר, אריה עובדיה פרש מתפקידו.

בתגובה לאפשרות שיעבור לפניקס אמר קפלן ל-Themarker בחודש שעבר כי "לאורך שנות עבודתי היו לי הצעות מכל מיני גורמים, ולא מצאתי לנכון להתייחס לאף אחת מהן בתקשורת. גם הפעם אין בכוונתי להתייחס. כשיהיה לי מה להודיע, חזקה עלי שאעשה זאת בדרך הנכונה".

תגובתו של קפלן, שלא הכחיש את הדברים, יצרה הד ותחושה בענף שהמנהל הוותיק והמוערך של חברת הביטוח השנייה בגודלה בישראל מתכוון לעזוב אותה בקרוב. קפלן (66) מכהן כמנכ"ל כלל-ביטוח מאז 97.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully