וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-iPod שוב דחף את הכנסות אפל למעלה

ליאור רבינוביץ

20.4.2006 / 0:27

רשמה עלייה של 34% בהכנסות הרבעון הראשון ל-4.36 מיליארד דולר. עלייה במכירות המק

מכירות חזקות של נגן המדיה iPod עזרו לחברת אפל להציג עלייה בהכנסות וברווחיות. הרווח הנקי של אפל ברבעון הראשון של 2006 עלה ב-41% ל-410 מיליון דולר לעומת התקופה המקבילה.

אפל רשמה עלייה של 34% הכנסות ל-4.36 מיליארד דולר ברבעון הראשון של 2006 (השני בשנת הכספים שלה). כמו כן, רשמה החברה רווח נקי של 410 מיליון דולר, 47 סנט למניה - עלייה של כ-41% לעומת התקופה המקבילה. אנליסטים ציפו לרווח של 43 סנט למנייה.

מניית אפל (סימול AAPL) עולה במסחר לאחר הסגירה ב-4% לאחר שירדה במסחר הרגיל ב-0.86%. ב-12 החודשים האחרונים עלתה המניה ב-79%. אך מאז תחילת השנה ירדה המניה ב-10%, נכון לסגירה היום. אנליסטים בוול סטריט מעריכים כי למניית אפל יש עדיין לאן לטפס, וקבעו יעד של 90 דולר למניה, בממוצע.

אפל מכרה יותר מ-8 מיליון יחידות iPod ברבעון האחרון של 2006. ומכירות המק החלו במגמת שיפור לאחר הודעה על מעבר למעבדי אינטל ותוכנה בשם "בוט קמפ", להרצת מערכת ההפעלה חלונות על גבי המק.

לפני כשבועיים, הודיעה אפל על הוצאת תוכנה חינמית בשם "בוט קמפ" (Boot Camp), המאפשרת למחשבי מקינטוש החדשים מתוצרתה להריץ את מערכת ההפעלה "חלונות" של מיקרוסופט, בניסיון למשוך משתמשי פי.סי ותיקים. מניית אפל הגיבה באותו יום בזינוק של 9.8%. התוכנה מאפשרת למשתמשי מחשבי מק חדשים אשר בהם מותקן מעבד של אינטל להתקין ולהריץ יישומים של תוכנת ההפעלה של מיקרוסופט "חלונות XP", אשר מותקנת ב-90% מהמחשבים האישיים ברחבי העולם.

מוקדם יותר השנה, הודיעה אפל כי היא מעבירה את כל מחשבי המק שלה, הניידים והאישיים, לשימוש במעבדי אינטל בעלי ביצועים משופרים לעומת מעבדי IBM בהם השתמשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully