וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חילופי כוח אדם בבית הלבן

רויטרס

19.4.2006 / 17:19

דובר הבית הלבן, מק'ללן, התפטר מתפקידו. יועצו הפוליטי של הנשיא בוש, קארל רוב, עזב את תפקידו, ויתמקד בעבודה פוליטית

חילופי כוח אדם בבית הלבן: דובר [[הבית הלבן]], סקוט מק'ללן, ויועצו הפוליטי של הנשיא בוש, קארל רוב, עוזבים את תפקידם. מק'ללן, שכיהן בתפקיד למעלה משנתיים וחצי, נפגש עם הנשיא [[ג'ורג' בוש]], והודיע לו על החלטתו לסיים את תפקידו כקצין העיתונות בבית הלבן.

מקללן, שהרבה במהלך כהונתו להתעמת עם עיתונאים בנושא המלחמה בעיראק ובענייני מודיעין, לא מסר מה הסיבה להתפטרותו, כשהופיע היום במדשאת הבית הלבן יחד עם הנשיא בוש. בנוכחות עיתונאים אמר מקללן ש"נתן את כל כולו" במהלך כהונתו, והבטיח שימשיך בדבקות זו גם בהעברת התפקיד ליורשו.

בוש השיב כי הוא סבור שלמקללן היתה כהונה "מאתגרת" וכי התמודד עמה "באופן איכותי וביושר". "יהיה קשה למצוא לו תחליף", הוסיף. "יום אחד, אני והוא עוד נשב על כסאות נדנדה בטקסס ונדבר על הימים הטובים ההם".

עד כה לא נמסר מי יחליף את מקללן בתפקיד, אולם בבית הלבן כבר מחפשים מחליפים אפשריים לתפקיד הדובר. עד כה עלו שמותיהם של מספר מועמדים. בגלי צה"ל דווח, כי שדרן הטלוויזיה הבכיר, טוני סנו, הוזכר כמועמד לתפקיד. מועמד נוסף ששמו הועלה בהקשר זה הוא דובר משרד האוצר האמריקאי. מק'ללן עצמו הודיע כי ימשיך בתפקידו בשבועיים-שלושה הקרובים, על מנת לאפשר מעבר חלק ולהקל על מחליפו להיכנס לתפקיד.

בתוך כך, נמסר היום על שינוי נוסף בשורות הבית הלבן - יועצו הקרוב של הנשיא, קארל רוב, עוזב את תפקידו כאחראי על תיאום מדיניות הבית הלבן, ויתמקד מעתה בעבודה מפלגתית-פוליטית, לקראת הבחירות הקרבות. רוב יוחלף על ידי ג'ואל קפלן, שהיה עד כה אחראי על תקציב הבית הלבן.

חילופי הגברי בבית הלבן מסתמנים כמהלך כולל שנועד לארגן מחדש ו"להחיות" מעט את צוותו של בוש, בהנהגתו של ראש צוות הבית הלבן החדש, ג'ושוע בולטון, שנכנס לתפקיד בחודש שעבר במקומו של אנדרו קארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully