וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלו חגיגות יום הולדת 80 למלכת אנגליה

19.4.2006 / 11:06

המלכה פתחה את החגיגות היום בארוחה מפוארת, עם 99 בריטים שחולקים איתה את תאריך יום ההולדת ולא מאמינים למזלם הטוב

מלכת אנגליה פתחה את חגיגות יום ההולדת השמונים שלה בסעודת צהריים מפוארת, יחד עם 99 בריטים נוספים שחוגגים את יום ההולדת השמונים שלהם ב-21 באפריל, בדיוק כמוה. האורחים התאספו ב[[ארמון בקינגהאם]] היום בשתים עשרה בצהריים בדיוק, והם יהנו משלוש מנות הסעודה בחדר הנשפים המלכותי.

מרגרט רודס, בת דודה של המלכה, אמרה בריאיון ל-BBC כי היא לא מאמינה שהמלכה תרצה לפרוש אי פעם. "אני בטוחה לגמרי שהיא לא תפרוש, מכיוון שזו לא עבודה רגילה. זו עבודה לכל החיים, ועבור המלכה, ההבטחות שנשבעה לקיים ביום ההכתרה הן משהו עמוק כל כך ומיוחד כל כך שהיא אפילו לא תשקול שלא להמשיך ולמלא אותן עד יום מותה".

הפנסיונרים ברי המזל נבחרו בהצבעה מוקדם יותר השנה, לאחר שפנו באופן רשמי ללורדים האיזוריים ברחבי בריטניה, ונבחרו על ידם. כל אחד מהם יכול להביא איתו אורח אחד נוסף. הם יסבו בנוחות מסביב ל-20, וכמה מהם ישבו ממש בסמוך למלכה. לפני הארוחה, הם מוזמנים לשתיית אפריטיף בגלריית הארמון הציורית.

בטי קיי מדרום [[יורקשייר]], שהוזמנה לאחר שאחייניתה הגישה מועמדות בשמה כהפתעה ליום הולדתה, אמרה שהיא "הוכתה באלם" כשקיבלה את ההזמנה. "תמיד צחקו עלי במשפחה, שהמלכה צריכה להזמין אותי לחגוג איתה יום הולדת אחרי ששתינו נולדנו בדיוק באותו יום", אמרה. "אבל אף פעם לא חשבנו שזה ממש יקרה".

בהמשך החגיגות המלכה תבלה את יום ההולדת עצמו בטירת ווינדזור, שם יארח אותה ה[[נסיך צ'רלס]] לארוחת ערב משפחתית. בין האירועים האחרים המתוכננים נמצאים טקס אמירת תודה בקפלת סנט ג'ורג', וטקס בקתדרלת סנט פול. המלכה תארח גם מסיבת יום הולדת בגני ארמון בקינגהאם, וישתתפו בה ילדים מרחבי הממלכה המאוחדת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully