וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנוקר: דוהרטי טייל לשמינית, לרוברטסון לא היה קל

18.4.2006 / 0:45

דוהרטי האירי לא התקשה ב-1:10 על בארי הוקינס. ניל רוברטסון אחרי שגבר 5:10 על פול האנטר שחולה בסרטן: "אחרי כזה משחק לא חוגגים"

ניל רוברטסון לא התקשה במיוחד להשיג את הניצחון 5:10 על פול האנטר בסיבוב הראשון של אליפות העולם בסנוקר, אך בסיום המשחק הוא הודה כי "זה היה המשחק הקשה ביותר בקריירה שלי". יריבו של רוברטסון, פול האנטר, סובל ממחלת הסרטן ב-13 החודשים האחרונים, ובסיום היום הראשון בשפילד הוא סיפר: "אני סובל מכאבים. לצערי, אני לא ממש נהנה לשחק פה". היום (שני) אחרי ההפסד הוא הוסיף כי "מההתחלה לא האמנתי שאצליח יותר מדי בטורניר, אבל נתתי את כולי ולחמתי ככל שיכולתי". "אחרי כזה משחק אי אפשר באמת לחגוג", אמר רוברטסון, שיפגוש בשמינית הגמר את סטיבן לי.

קן דוהרטי האירי עבר גם הוא לסיבוב הבא, אחרי שניצח 1:10 את בארי הוקינס. דוהרטי, האלוף מ-1997, יתמודד בסיבוב הבא עם המנצח בין מתיו סטיבנס לג'ו סווייל. בסיום היום מוביל סטיבנס 3:6.

סטיבן מגווייר הראה היום חלק מהיכולת שהביאה לו את התואר אלוף בריטניה ב-2004, כשגבר 6:10 על מארק קינג. עבור הסקוטי בן ה-25 זה היה הניצחון הראשון בקריירה בשפילד, אחרי ששני הביקורים הראשונים שלו הסתיימו בהפסד בסיבוב הראשון לרוני אוסליבן. "אני אוהב לנצח משחקים, בין אם זה באליפות העולם בסנוקר או במועדון מקומי", אמר מגווייר.

תוצאת ביניים נוספת: וויליאמס-המילטון 1:8.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully