וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית ספר בבריטניה ילמד שיעורי אושר

17.4.2006 / 18:23

תלמידי בית הספר היוקרתי ילמדו ניהול מערכות יחסים, רגשות שליליים והגשמת מטרות. אחד המורים: "חשוב יותר מתכנים אקדמיים"

אחד מבתי הספר הפרטיים המובילים ב[[בריטניה]] יחל להעביר לתלמידיו שיעורים באושר. ראש צוות המורים בבית הספר הודיע כי ה"מקצוע" יילמד על מנת למגר את החולשה החברתית שפשתה בממלכה, שנובעת מחומרניות ואובססיית סלבס.

אנתוני סלדון, ראש צוות המורים בקולג' וולינגטון שבברקשייר, אמר לסוכנות הידיעות הצרפתית שהוחלט על שיעורי האושר, כי בבית הספר התמקדו יותר מדי זמן על הישגים אקדמיים "ואנו מפספסים משהו הרבה יותר חשוב".

פסיכולוגים יפקחו על הפרוייקט הניסיוני בו ילמדו "שיעורי אושר", או כפי שמכנים זאת בבית הספר, well being, מתחילתו, בפתיחת שנת הלימודים הבאה.

התלמידים, בני 14-16 יקבלו שיעורים שבועיים שיעסקו בנושאים כמו כיצד לנהל מערכת יחסים, בריאות פיזית ונפשית, רגשות שליליים וכיצד להגשים את מטרות. צוות ההוראה של שיעורי הדת יעביר את השיעורים לתלמידים כהשלמה לשיעורי הדת (ולא כתחליף).

סלדון אמר עוד כי בעיניו התפקיד החשוב ביותר של בית הספר הוא להוציא תחת שורותיו בוגרים צעירים מאושרים ובטוחים, וזה חשוב יותר מכל תחום בחינוך הנבדק במשרד החינוך. "ילדינו צריכים לדעת שככל שהחברה נעשית עשירה יותר, הם לא יהפכו למאושרים יותר, עובדה שעולה ממחקרים סוציולוגיים רבים".

בית הספר ווילינגטון נוסד ב-1853 וכיום לומדים בו 750 תלמידים בני 13 עד 18, וכ-50 תלמידות בנות 16 ומעלה. שכר הלימוד עומד על כמעט 11 אלף דולר לשנה ללימודים שלא בתנאי פנימייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully