וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד קלגסבלד שתה יין לפני התאונה

17.4.2006 / 11:11

עורך הדין שגרם לתאונה הקטלנית שהרגה אם ובנה הודה כי שתה כוס אחת, אך המשטרה חושדת ששתה 3 כוסות. אם כן, הוא יואשם בהריגה

במרכז חקירת המשטרה את התאונה שארעה בשבוע שעבר בדרך נמיר בתל אביב, בה נהרגו יבגניה וקסלר ובנה בן ה-6 ארתור, עומדת השאלה, כמה כוסות יין שתה הנהג הפוגע, עו"ד דורי קלגסבלד. זו גם השאלה, אשר תקבע האם הסעיף בכתב האישום נגדו יהיה גרימת מוות ברשלנות או הריגה.

מחקירת המשטרה עולה כי לפני התאונה סעד עו"ד קלגסבלד ארוחת צהריים במסעדת טורקיז בבניין סי אנד סאן בצפון תל אביב, לא רחוק ממקום התאונה. קלגסבלד העיד כי שתה כוס יין אחת בלבד, אך לפי מידע שהגיע למשטרה, הוא שתה 3 כוסות יין.

ב"ידיעות אחרונות" דווח, כי קצין החקירות של אגף התנועה במשטרת תל אביב, רפ"ק נעם בגינסקי, אמר כי "תוצאות בדיקות המעבדה לדגימת הדם שנלקחה מהנהג לאחר התאונה יגיעו אלינו רק בתחילת השבוע. החוק קובע כי נהג שבדמו ימצא יותר מחצי אחוז אלכוהול, יחשב כנהג בשכרות".

בגינסקי הוסיף כי מקובל לחשב כוסית אחת לאדם ממוצע כגבול המותר לשתייה בידי נהגים. אם בבדיקה ימצא יותר מחצי אחוז אלכוהול, יהפוך תיק גרימת המוות ברשלנות לתיק הריגה. דגימת הדם מקלגסבלד נלקחה כמה שעות לאחר התאונה, ולא מיד בזירת האירוע.

המשטרה פנתה לחברת הסלולר בה מנוי קלגסבלד, על מנת לבקש את פלטי השיחות הנכנסות והיוצאות של עורך הדין, כדי לאמת את גרסתו, לפיה לא שוחח בטלפון בעת ההתנגשות.

למשטרה אין דרך לגלות באיזו מהירות נסע קלגסבלד בעת התאונה, משום שבג'יפ בו הוא נסע, אין מכשיר המשמש כ"קופסה שחורה", אשר יש חובה להתקינו ברכבים שמשקלם עולה על 8 טון.

רישיונו של קלגסבלד הוחרם ל-90 ימים, והמשטרה תעביר בתום החקירה את התיק לפרקליטות, שתחליט תחת איזה סעיף אישום יעמוד קלגסבלד לדין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully